Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-07, 18:05   #46

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Bara för att capote galopperade så vart det noll, hade en sexling på bet 365 som gav ca 1200 ggr 100:-
vinnare på veijo och plats kvar på caopte......

Storjävlakuk
Tråkigt! Fick sj bara en fyra. Kaffepengar...

Kvar på Topptipset, men har inget jättekul kvar. Hoppas att den kan ge 1000kr ens. Då blir jag riktigt nöjd...

Hade tvåan på Udinese som hade rensat grymt bra. Men krysset rensa också bra, samt att Saussulo inte vann. Real och Roma är jättestora favoriter. Men hoppas det kan gå vägen som sagt med 1000kr utdelning åtminstonde
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 18:06   #47

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Satan vad bra Veijo`s kuse var! Helt överlägsen...

Bara erkänna att man inte hade nog bra koll på hästarna i 6:e...var bara galopp/sjukdom eller att han blivit instängd emot...damn this nation!!

Satt med spik på 8:an i sista på V4:an och på V64:an sprack man på poängkravet...

Bara bryta ihop och komma igen!!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 19:01   #48

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39618
Standard

Känns bra att ha stått över den här hysterin.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 19:16   #49

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Tycker det är kanon jag! Omsättningen gick upp rejält, i januari var toppnoteringen 6,7 mille, nu 14 mille! Mer pengar att vinna, lite jackpotflis på det idag och V6, så kunde man ta hem en fin vinst. 100 papp är synd att klaga på.
Tycker inte jag behöver ändra mitt sätt att spela för GS, kör på som vanligt och V6, så kan man verkligen inte klaga på chansen till 10 mille extra dessutom, bara stora plus ju.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 19:32   #50

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Tycker det är kanon jag! Omsättningen gick upp rejält, i januari var toppnoteringen 6,7 mille, nu 14 mille! Mer pengar att vinna, lite jackpotflis på det idag och V6, så kunde man ta hem en fin vinst. 100 papp är synd att klaga på.
Tycker inte jag behöver ändra mitt sätt att spela för GS, kör på som vanligt och V6, så kan man verkligen inte klaga på chansen till 10 mille extra dessutom, bara stora plus ju.
Håller med fullständigt. Framför allt intressant att spela på de lite mer "normala" raderna då folk siktar högre just med Grand Slam.

Riktigt trevlig TV-sändning också!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+10), Helge (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 20:19   #51

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
För att?

Vanlig V64:a.

Mvh. Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 20:43   #52

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7304
Standard

Kul med lite drag på söndagen ändå tycker jag även om jag gick lottlös.
Nöjd med spiken i första och får bara konstatera att Donato E var mkt bättre än väntat i andra. Jepsons i fjärde var jag inte nära men Veijos hade varit med vid liten gardering av Lady of the Lake. Håller med den som skrev att det kändes som den vunnit med mer aktiv kusk.
Är lite förvånad att det gav så bra som det gjorde och att det dessutom blev utdelning på femmorna. Trots allt vinner tre favoriter och det skräller i "rätt" lopp.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-08, 08:34   #53

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
För att?

Vanlig V64:a.

Mvh. Uffe
Finns ingen anledning att spela "bara för att" ... Chansen att någon ska bli ensam vinnare på V64 är rejält låg. Och den möjligheten är det enda som driver omsättningen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-08, 10:23   #54

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61702
Standard

Citat:
Finns ingen anledning att spela "bara för att" ... Chansen att någon ska bli ensam vinnare på V64 är rejält låg. Och den möjligheten är det enda som driver omsättningen.
Direktsändning i tv har nog också positiv effekt på omsättningen. Missade dock hela travfesten igår.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-08, 11:09   #55

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Direktsändning i tv har nog också positiv effekt på omsättningen. Missade dock hela travfesten igår.
Mycket bra sändning.

Fattar dock inte att avstå en omgång som omsätter mer än det dubbla på V6 normalt, är väl då man vill va med, dessutom med lite jackpot pengar.

Alla gånger jag väljer söndag mot vardagarna
Gammal 2016-02-08, 12:26   #56

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Mycket bra sändning.

Fattar dock inte att avstå en omgång som omsätter mer än det dubbla på V6 normalt, är väl då man vill va med, dessutom med lite jackpot pengar.

Alla gånger jag väljer söndag mot vardagarna
Verkar inte som någon reagerat på startiden. Nu startar V6 på söndagarna på samma tid som V75 på lördagar. Är väl inte så länge sedan man flyttade fram V64 från kl 14 till 15.

Jag ska börja spela igen först någon gång i mars. Trav på söndagar normalt perfekt men

- En salig röra i atg live med galopp, utlandslopp, snart breddtravsbana och saxbana med. På det viset bra kanske att V64an körs senare. Är det inte intressanta lopp har jag inte kollat på söndagarna senaste året just pga den röran. Helt ointresserad av galopp och trav från landsortbanor i Norge och Danmark.

- På sommaren brukar jag förflytta mig från landet till staden sent på söndagseftermiddagen.
Gammal 2016-02-08, 12:41   #57

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1775
Standard

Citat:
Som väntat gav ett utfall i "mellan-registret" överbetalt.

Ju fler som jagar den här "pipe-dream"-en desto bättre betalt blir det på "vanliga rader".

En Sharp går väl mot strömmen?

Det här är bra för alla! De som drömmer får drömma, och de som vill ta betalt kan ta betalt!
Gammal 2016-02-08, 12:50   #58

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Verkar inte som någon reagerat på startiden. Nu startar V6 på söndagarna på samma tid som V75 på lördagar. Är väl inte så länge sedan man flyttade fram V64 från kl 14 till 15.

Jag ska börja spela igen först någon gång i mars. Trav på söndagar normalt perfekt men

- En salig röra i atg live med galopp, utlandslopp, snart breddtravsbana och saxbana med. På det viset bra kanske att V64an körs senare. Är det inte intressanta lopp har jag inte kollat på söndagarna senaste året just pga den röran. Helt ointresserad av galopp och trav från landsortbanor i Norge och Danmark.

- På sommaren brukar jag förflytta mig från landet till staden sent på söndagseftermiddagen.

Nu för tiden Olle så kan du välja den banan du vill följa och skita i resten, bra va?

Åh, ja, jag kan ditt mönster gällande spelet. 1/3 släpps barfotaförbudet, välkommen tillbaka.
Gammal 2016-02-08, 13:00   #59

Helges avatar

Standard

Olle!

Tex dagens val av enskilda sändningar från olika banor.

Senast redigerad av Helge den 2016-02-08 klockan 13:02.
Gammal 2016-02-08, 13:47   #60

Standard

[QUOTE=Helge;476919]Olle!

Tex dagens val av enskilda sändningar från olika banor.

[/QUOT

Har inget premiumabonnemang sedan det gick ut i december och då kan man väl inte välja ? Behöver dock snart tillgång till lopparkivet igen när man ska börja spela och då får man punga ut med dom pengarna igen med.

Längre fram när de norska saxbanorna försvinner på vardagskvällarna är det annars rätt optimalt med en V64 bana och en annan svensk saxbana, även om saxbana kan innebära allt från en breddloppskväll i Norrland till tisdagstrav av god klass från Jägersro.
Svara

td