|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Fan va GÖTT och sätta en målfotovinst för en gångs skull. Laddade med Vinnare, LD och Tvilling på Rebekka när V65:an gick åt skogen och var hundra på ytterligare en målfototorsk. Hoppas nån tog rygg!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+5) |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
![]() ![]()
Emeffeff (+3) |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
I år har målfotona inte varit snälla mot mig. ![]() Så trist! ![]() Red: Om Luma lyckats ta sig förbi, så hade jag gråtit floder över mitt system... Senast redigerad av Fidus den 2016-03-11 klockan 14:09. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wohoo! Sry för efterhandare men kom inte åt att skriva..
LD Inlämnat: 2016-03-11, 13:25 Solvalla Fredag 2016-03-11 Start: 13:45 Kostnad: 27,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Rebekka Ans 2: 3 Wind Knight 1 x 27,00 kr = 27,00 kr. Totalt: 27,00 kr. Rättningskod: Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tvillingen satt på luma, men vad synd att hon inte orkade förbi.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Samt Wind Night i 5e Nu ska Fonzan Sund vinna, då blir det iaf 4st femmor
Emeffeff (+5) |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Det blir gärna så när ens analys precis har "raserats". Luma var ju ruskigt bra, faktiskt. Pastell Tilly ska ha en eloge också. Nästa gång? Trav är trav!
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Fidus (+5) |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Heja Tillman!, Missar V4an på Digger Lord. Varför går hon inte ut och tar över ledningen igen i starten?!
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
![]() Spicy A galopperar omotiverat i slagläge mitt i loppet och den hade jag. Kom tillbaka finfint. Värd att passa. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hur kan V4 nästan ge lika mycket utdelning som V65 när det var en miljons jackpot?
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
2. 100 procent av vinsterna till dom med alla rätt på V4. Bara 50 procent på V65. 3. Megavfavorit + betrodd som vann avd 1 och 2 om jag ser rätt. Har inte kollat lunchtravet idag. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
"Revansch" på V3 nu då? Två lågklassiga stolopp och ett lågklassigt monté. Känns som man borde avstå egentligen, haha. Några tankar?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Sant förvisso, men reagerade ändå med tanke på att det var en miljon i jackpot. Essence Ås kändes som en skräll men den var ju faktiskt halvbetrodd.
|
|
|
|
|
|
|
|