Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-26, 15:07   #16

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2602
Standard

Kanske dags för Narold Vox i morgon?! Lycka till! :-)
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-26, 19:47   #17

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2539
Standard

Say That Again sågas till höger och vänster ser jag, har garderat den också men kanske blir ett lopp likt MT Kingofthehill fick igår med galopper till höger och vänster

Har alltid respekt när Björn rycker bakskorna på sina hästar så den stannar kvar på min lapp. Goop vinner trots allt lite fler V7 lopp än Daniel Olsson & Paw Mahowny.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-26, 20:12   #18

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1436
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Say That Again sågas till höger och vänster ser jag, har garderat den också men kanske blir ett lopp likt MT Kingofthehill fick igår med galopper till höger och vänster

Har alltid respekt när Björn rycker bakskorna på sina hästar så den stannar kvar på min lapp. Goop vinner trots allt lite fler V7 lopp än Daniel Olsson & Paw Mahowny.
Bara bra att det inte pratas så mkt om honom. Har själv ägare intressen i hästen. Den kommer att vara mkt förbättrad i morgon. Har tidigare gått med skoterkängor, nu tar man av skorna bak. Jag tror STA sveper förbi övriga bortre långsidan. Sedan besöker vi vinnarcirkeln
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Groknak (+10), draken (+10), hammering (+10), rrylander (+10), Benga (+5), kasse (+2)
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-26, 22:31   #19

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 1381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Bara bra att det inte pratas så mkt om honom. Har själv ägare intressen i hästen. Den kommer att vara mkt förbättrad i morgon. Har tidigare gått med skoterkängor, nu tar man av skorna bak. Jag tror STA sveper förbi övriga bortre långsidan. Sedan besöker vi vinnarcirkeln
Lycka till, ni har hittat en jättefin häst.
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-26, 22:59   #20

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Påsk analysen..

www.miljondragen.bloggo.nu

Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 00:03   #21

Manprinsens avatar

Sharp$: 2366
Standard

Varför är det så mycket skrik på West Coast? En kärring som står aphårt inne från ett halvrisigt spår?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 07:31   #22

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Varför är det så mycket skrik på West Coast? En kärring som står aphårt inne från ett halvrisigt spår?
Tusentals aviserade utrustningsändringar som får alla bike-lovers att kissa i byxan. Örjan upp. Fartfylld märr. Har vunnit från både spår 8 och 12 i auto. Typ så.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 08:40   #23

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Tusentals aviserade utrustningsändringar som får alla bike-lovers att kissa i byxan. Örjan upp. Fartfylld märr. Har vunnit från både spår 8 och 12 i auto. Typ så.
Stämmer, överallt skriks Melanders utrustningsändringar ut. Spännande såklart men känns också som det kan bli fullständig pannkaka.

Om jag kunde spika mig ur detta lopp så skulle systemet verkligen falla på plats. Men vem spika? Känns Heltäckt på 3,5,7 tycker jag. Och att spika 3 är inte aktuellt då jag tror den bommar ledning. Hur bra är 5 och hur snabb ut är den? Kommer 7 verkligen att bli stenklar med de aviserade ändringarna?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 09:52   #24

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Det ÄR en kapabel häst som normalt vore andra-tredje-handare efter trean!
Utrustningsändringarna och kusken är avgörande detaljer för ett motiverat singelstreck men den viktigaste faktorn är ändå den aviserade bfro-informationen. När det lyser tvärrött på Melander-tränat ja då är det fan i mig PÅSTÄLLT!

Chansen till spets är också mycket god!

Jag anser att det är dagens bästa spik!
Gammal 2016-03-27, 10:22   #25

doobs avatar

Standard

Mina tankar om omgången! Jag har två KANONSPIKAR!

1) 15 Tekno Odin har såklart bra chans men i ett femtonhästarsfält och från det läget till given procent prövar jag gärna att fälla! Här grundläggs utdelningen rejält! Jag går för stora pengar. Finns vissa intressanta skoryck att väga in och utan att egentligen framhäva någon enskild häst före någon annan streckar jag favoriten plus 1 2 6 7 8 10 11 12 13 14

2) 2 Bar Plombier är stort skrik och anlitat singelstreck. Har såklart bra vinstchans från spets men det är intressant bakom. 8 Scellino Luis till 30% kändes som ett april-skämt om man bara fått hästarna i loppet upplästa. Nu är läget sådär och man siktar mot finaler vilket inte borgar för någon tömning men den kan runda dom på ren och skär grundkapacitet! Vågar inte plocka bort. När jag ändå väljer att inte spika Kontio målar jag vidare! 3 For Pleasure As är en kanon och märkligt bortglömd från bra spår (ÄNTLIGEN!!). 8% är galet bra! 4 Västerbo Paymyday kommer från formstallet Liljendahl som börjat få snurr på grejjorna igen! Inte att förglömma! Kapabel, stark och läge! 2% Väljer att lyfta fram dessa men streckar högst troligt även 5 6 10 och KANSKE KANSKE 12 Coco de Vie på grundkapacitet och ev. överpace....

3) 1 On Track Piraten står inte inför säsongens viktigaste uppgift och den stora frågan är huruvida hästen håller upp eller inte...? Om spets bommas tar den sig garanterat ut och släpper man då med 5 Mind Your Face? Troligtvis säger jag... HJÄRNAN skriker SPIKA men jag är ju sååå sugen på hög utdelning och har andra mordvinnare så jag fortsätter måla på! Streckar nog 1 5 9 10 11!
10 Riff Kronos är mitt stora utropstecken!! Den här aviserade återfunnen form sist och det är ett monster i full form! 6% är KANONBRA! SE UPP!!

4) STENKLAR i fjärde är 2 You Know Me som jag kan satsa hus och hem på sitter i spets felfri! Galopp emot och det är det i min värld ganska liten risk för! Bfro ffg på fältets mest kapable häst som sitter i spets. Kan det bli klarare? Det påskfulla packet spikar dagens största favoriter, slentrianönskar skräll och glömmer dagens bästa värde! 19% är mellandagsrea! SKÄMMES TA MIG FAN!

5) 3 Antonio Tabac 43%.....!! Fyllan fortsätter! När 7 West Coast till given information och bra spetschans slumpas bort till 15% garvar jag hela vägen till banken! OM jag får bort dagens stora favoriter eller åtminstone en har jag kopplat järngrepp på både pöbel och betaltjänster! SPIK nr.2 hamras in av bara farten! Jag vädrar TUNGT Påskägg!

6) Min förstahäst är det lite skrik på men procenten är fortfarande tilltalande! 6 Cocktail Bar blir min DD-spik! 7% på V75 är för lågt! Vi talar om en bra spetsmöjlighet på stark och kapabel häst som gynnas av distansen. Väl i spets körs den där! Hästen är på god väg mot toppform och jag anar att den redan har infunnit sig idag. Från spets blir den oerhört svårslagen. Enda minuset är kusken! Daniel Olsson är bättre i studion än i sulkyn numera! 2 Top Gear har toppform men läget oroar lite. Till 17% är den korrekt värderad och måste streckas. 3 Super Photo Bood hade gärna sett autostart men felfri är den med på fotot. 5% är lika galet lågt som på 5 Countdown
Här streckar jag nog 2 3 5 6 7 9 10 11

7) Nästa storfavorit till rakning! 3 Valeur ska vara favorit men med Peter G Norman ska inte vara mer streckad än 30% på V75... Det är inga ankungar emot heller... 5 Picasso Sama från detta läge till 13% är sjukt... Tokskrällen är formtoppade 6 Withma som blir totalt bortglömd. Hoppas den kommer ner i banan och låter packet fightas då jävlar blir det åka av på upploppet! TOPPFORM är bara förnamnet. Funderar på en klassisk helgardering men garanterat med på lappen är 1 2 3 4 5 6 9 10!

Idag har jag bra känsla! Lycka till!

Senast redigerad av doob den 2016-03-27 klockan 10:25.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 10:25   #26

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Det ÄR en kapabel häst som normalt vore andra-tredje-handare efter trean!
Utrustningsändringarna och kusken är avgörande detaljer för ett motiverat singelstreck men den viktigaste faktorn är ändå den aviserade bfro-informationen. När det lyser tvärrött på Melander-tränat ja då är det fan i mig PÅSTÄLLT!

Chansen till spets är också mycket god!

Jag anser att det är dagens bästa spik!
Men känns inte 5 som spetsfavorit följd av 3? Om man tror att 7 spetsar så är det tveklöst ett spikförslag.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 10:40   #27

Manprinsens avatar

Sharp$: 2366
Standard

Örjan ersätter bakom Super Photo Bood istället för Jepson. Första gången någonsin som hästen får en kusk av den kalibern.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2), doob (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 10:43   #28

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3760
Standard

Hej doob kan du visa hur systemet ser ut ska rygga tack
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 10:54   #29

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Men känns inte 5 som spetsfavorit följd av 3? Om man tror att 7 spetsar så är det tveklöst ett spikförslag.
Bra att du ställer frågan för den tesen glömde jag redovisa!

Jag håller vare sig norska eller danska kuskar högt och rent generellt kör dom sin häst utan vare sig pondus eller nämnvärd taktisk finess. Dom hittar position med sin häst och om släpper välvilligt både till 50-oddsare och favoriter...

Olav Mikkelborg är inget undantag...

När det är påställt är det påställt och det vet Örjan om såklart!
Jag Mikkelborg tar spets från trean och då kommer en resolut Örjan upp och spänner ögonen i Mikkelborg och då släpps min spik till spets!

Det är mitt scenario! Därav spetspratet!
Gammal 2016-03-27, 11:03   #30

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 624
Standard

Hur läser ni sista avdelningen? Känns väldigt jämnt på pappret tycker jag.. Vem spetsar? Vem är bästa hästen? Vem har bäst form?
Spetsochslut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td