|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
En kul ide i avd-5 kan 2 Playing Tua vara. Uhrberg varnade ju för den senast. (Donna di Quattro vann). Barfota runt om idag!!
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Petri Puro - suverän tränare
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Othala, härligt Uhrberg! Odd Face i nästa nu tack.
Flygmaskinen Banks startar på Hamburg om tre minuter för er som är intresserade. Såg han i kvallopp förra veckan, såg fin ut då. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banks vann på 12,9/1680 men var rejält märkt sista biten...
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
6-3 eller 5-3?
|
|
|
|
#38 |
|
Jag menar att han hade inte vunnit om han fått det lopp som 3 fick. Därav att sämre vann smyglopp och 3.e inv med lucka å köra sista 150 metrarna är löjligt. Det kan nästan alla. Jag vill se ett mer rättvist lopp. Alla får öppna samma osv. Den som står på benen i mål är bäst
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Den lär vi få se igen
|
|
|
|
#40 | |
|
5-3. Men jag hoppas på 5-7 så sexan sitter! Livrädd för Untersteiners dock, ny som valack är alltid intressant.
Citat:
|
|
|
|
#41 |
|
Härligt! återbetalning...
Tv 1-5 X50:- ca 26 ggr DD Kvar = DD:2 no 4 X50:- no 4,7X20:- no 11X20:- Kan bli roligt ,pengarna tillbaks +fickpengar på Tvillingen iaf. L ca 8000:- på 4:an eller 2600:- på 11:an =tackar....håller några tummar nu.. Senast redigerad av Lazze den 2016-03-28 klockan 16:52. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Steen Juul verkar sugen på Elitloppet i år, 10,4 i slutet på mars jisses
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
intressant att se hur pass veijos kan öppna med skolösa hovar. hästen ser fin ut.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
5-3. Men jag hoppas på 5-7 så sexan sitter! Livrädd för Untersteiners dock, ny som valack är alltid intressant.
Ett stort lycka till
|
|
|
|
|