Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-28, 17:32   #46

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
7 BREIDABLIKS NUBBE 9 174 KR
Tack, yes och *2,5 såklart senaste månaden har jag sänkt min insats och även faktiskt börjat läsa på mindre inför omgångarna och det har gett positiva resultat. Innan läste jag alltid stallkommentarerna först men nu läser jag på loppen ordentligt först och läser intervjuerna sen.

Och korrigeringarna som görs därefter är få och små, för det är så mycket desinformation man får. Bättre att lita till sitt egna bollsinne än defensiva/offensiva kommentarer från tränare och kuskar som med ytterst få undantag vet bättre.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+3), Emeffeff (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-28, 20:50   #47

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tack, yes och *2,5 såklart senaste månaden har jag sänkt min insats och även faktiskt börjat läsa på mindre inför omgångarna och det har gett positiva resultat. Innan läste jag alltid stallkommentarerna först men nu läser jag på loppen ordentligt först och läser intervjuerna sen.

Och korrigeringarna som görs därefter är få och små, för det är så mycket desinformation man får. Bättre att lita till sitt egna bollsinne än defensiva/offensiva kommentarer från tränare och kuskar som med ytterst få undantag vet bättre.
Trodde alla gjorde så här, pluggar först när startlistorna kommer.
Intervjuer(betaltjänster kommer långt senare), rubba inte på dina egna intryck!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-28, 21:15   #48

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4786
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Inte alla Helge jag för exempel som kan noll om skoryck,kuskplus etc.
Jag har nu vunnit ca 70.000 (vet vilka kuskar som brukar skrälla typ) den senaste veckan.Får in hyfsat stora vinster UTAN att titta på alla betaltjänster.Man behöver inte plugga för att vinna HELGE.Snart mycket snart kommer jag att sätta den stora jag bara vet.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-28, 21:18   #49

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Jag har nu vunnit ca 70.000 (vet vilka kuskar som brukar skrälla typ) den senaste veckan.Får in hyfsat stora vinster UTAN att titta på alla betaltjänster.Man behöver inte plugga för att vinna HELGE.Snart mycket snart kommer jag att sätta den stora jag bara vet.
Grattis! Prova lira lite turspel med när du är i flytet
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-28, 21:26   #50

Melanders avatar

Standard

Nja....trav är för mig det enda tur spel jag sysslar med....men där ljög jag har faktiskt en stående Lotto rad
Gammal 2016-03-28, 21:28   #51

Melanders avatar

Standard

Att vinna 20 miljoner på trav är för mig tur att du sätter dina ev spikar.
Gammal 2016-03-28, 22:17   #52

Melanders avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Måste ändå fråga dig Helge.Hur många tror du lägger ner tid på att analysera ex en V75 omgång? Jag tror att ni är tillhör en promille på antal system som lämnas in. OCH hur ofta vinner ni,här på detta forum vinner väl sällan någon några stora pengar.Men du sjöar väl som vanligt
Gammal 2016-03-29, 20:46   #53

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Personligen brukar jag läsa V64 den dagen det är väldigt intensivt de sista timmarna. Betaltjänster kollar jag bara efter om det finns några intressanta upprankade hästar som sticker ut och kör då en extra liten genomgång på dem.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td