|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Tack, yes och *2,5 såklart
senaste månaden har jag sänkt min insats och även faktiskt börjat läsa på mindre inför omgångarna och det har gett positiva resultat. Innan läste jag alltid stallkommentarerna först men nu läser jag på loppen ordentligt först och läser intervjuerna sen. Och korrigeringarna som görs därefter är få och små, för det är så mycket desinformation man får. Bättre att lita till sitt egna bollsinne än defensiva/offensiva kommentarer från tränare och kuskar som med ytterst få undantag vet bättre.
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
Intervjuer(betaltjänster kommer långt senare), rubba inte på dina egna intryck! |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Jag har nu vunnit ca 70.000 (vet vilka kuskar som brukar skrälla typ) den senaste veckan.Får in hyfsat stora vinster UTAN att titta på alla betaltjänster.Man behöver inte plugga för att vinna HELGE.Snart mycket snart kommer jag att sätta den stora jag bara vet. |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nja....trav är för mig det enda tur spel jag sysslar med....men där ljög jag har faktiskt en stående Lotto rad
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Att vinna 20 miljoner på trav är för mig tur att du sätter dina ev spikar.
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Personligen brukar jag läsa V64 den dagen det är väldigt intensivt de sista timmarna. Betaltjänster kollar jag bara efter om det finns några intressanta upprankade hästar som sticker ut och kör då en extra liten genomgång på dem.
|
|
|
|
|