|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2521Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Tycker att det är en rolig omgång så slängde in ett tidigt system.
Hoppas chansspikarna sitter och att nunico gör sitt. Spoiler:
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Daddy's First ser spänstig och fin ut i tidig värmning.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Är det nån som har koll på vad det har varit för problem med ebony boko de senaste starterna. Imponerade så smått i två raka vinster i höstas, ikväll rycker man dessutom skorna
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#80 |
Statistik |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Är det någon mer än jag som har problem med webläsaren Chrome på mobil enhet (iPhone/Ipad) med atg.se? Bara hänger sig......
//David |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
Funkar i safari dock
|
|
|
|
#83 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Ytterligare ett fantastiskt givande inlägg från din sida.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+1) |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Tack, då var det inte bara jag.
//David |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Per Lennartsson slänger på ett norskt på Errol Boko med innerspår, där försvann den spiken.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Henrik Svensson tog en fin seger på Bergsåker.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
SharpMaster |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Ingen fara Garnt. Även om poesi gör sig mer hemma i andra forum. Finns även behandling/hjälp att söka.
Mvh Robban Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+1) |
|
|
|
|
|
#90 |
|
12 Reggae Hall vann idag!
Spikarna: Jag har känsla för 1 Castle Hall (20%) i avd III. Riktigt bra i två raka starter. Sköt till fint senast. Båths gör årsdebut. Tredjehandare är C.H.. Jag testar. 6 Top Notch Lady Ås (36%) tror jag får chansen till blufflopp i avd II. Borde vara klar vinstchans. Lennartsson är helt inne på att släppa till favoriten med 1. Värt att prova då hästen sägs ha kapacitet. Avslutade fullt okej senast. Rimlig %. Miljonhästarna: 10 Leonas Santo (0,68%) har flera konkurrenskraftiga insatser till fina tider bakom sig i karriären. Uppgiften är inte den värsta hittills. 1 Trees Ribston (9%) i samma lopp gör det ofta bra, har skalle. 8 Orecchietti till 1% blir streck för mig. Självklart tror jag inte det sker. 3 streck då 5 Venkatesh med bra resa kan speeda ner det mesta. 7 Nuncio får inte ha en dålig dag. 3 Karlängs Lill (0,72%) har ju varit riktigt bra i två senaste starterna. Framvolten och helt ostreckad gör ekipaget aktuellt för min lapp. I övrigt jagar jag Spicy A (4%). Felfritt idag? Jepp, jag spelar oftast extra mycket på chans på V86.
|
|
|
|
|
|
|
|