|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Är ni förvånade över Ove A´s styrning? SLUTA HYLLA NI SOM GÖR DET!
Han är en riktig sopa! Se bara på styrningen i första V75 i Tekno Odins lopp! Han har chans tjäna fan 50 meter på Tekno Odin men väljer att sitta kvar i andraspår och vrida på när Tekno Odin kommer!!! Bjuda Tekno Odin rygg och tro han kan slå den på speed? Under vilken sten kommer fanskapet ifrån? Så jävla talande för noll känsla att man spyr.... Nu spelade det ingen roll men han är en jävla sopa! PUNKT!
hoola (+10) Senast redigerad av doob den 2016-03-30 klockan 21:07. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Fan va tråkigt. Garderar man Kenneth. Men det borde man ju förstått. Att tom han är bättre än ove
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Kanske min sämsta V3-spik någonsin.... Var Örjan ens intresserad?
Fy fan vad passivt... Preparé så det dammade om det....
|
|
|
|
#109 |
|
KVITTORESULTAT
Inlämnat 2016-03-30, 20:45 Solvalla Lopp 8 Onsdag 2016-03-30 Start: 21:03 Kostnad: 30,00 kr HÄSTAR 811 DÖLJ KVITTODETALJER 1 x 30,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. C10A 196E 5382 0910 Vadet gäller startnummer Rättningskod: MJS RTV XNC SKRIV UTVERKTYGDELA Visa startlistan |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Förbannade jävla piss norrman. Du suger 363 dagar om året, hade du inte kunnat suga nu också? Nej var bara tvungen att få till styrningen för en gångs skull...
God natt då |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Sant doob. Ajja då var det här över. Bara se nuncio sen / quit
Får se om tarzan leker med spelarna , kanske testar hästen med brodd bara för att se hur han springer
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Jag tänkte att Westholm kunde överraska positivt med skorycket, men det var bortkastat som vanligt.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Jag trodde också på westholm lite iaf. Men sist och sen ? Jadu
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
F*n vad de snackar ner 3:an, känns ospelbar nu. Får bli en vinnare på Demo.
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|