|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Goop får bluffa för ovanlighetens skulle när de som kan utmana inte lyckas hålla sig till trav...så jävla tröttsamt.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Men risken är ju att bolagen anar ugglor i mossen och man står där med 50 lax på bong som är nästan stentorsk redan på förhand. Vågat.
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jag satt precis själv och tänkte på den saken. Hästen var strax innan start nedspelad till 1,18 och då var det ändå spelat över 50 000 kr på vinnarspelet i loppet. Måste ha varit någon som spelat i fel lopp...
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sjukstuga (+10) |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
OJ OJ OJ! KLASSISK spelstöt på Bollnäs!!
10 Frida Francaise vinner med 100! Kolla raden! Man är nere på Solvalla och lyckas sånär till 70 ggr som tvåa på för den hästen bra tid! När DET inte gick startar man hästen fyra gånger på 16 dagar och kör galopp.... Pissig rad och sedan slår man till igen! Ikväll fick man 10 ggr!
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#24 |
|
Återigen så spikade jag Haugstad trots att jag sagt att jag aldrig ska göra det igen. Man är ju bra dum
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Trodde det skulle bli hyfsad utdelning idag men det ser inte hoppfullt ut.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Shit pommfrit Helge
|
|
|
|
#28 |
|
1 Je Taime Express denna SKITHÄST!!
Kan ni inte sluta spela/jaga/prata upp den nu!! Fy fan vad dålig den är och betaltjänsterna har tom spikat i guld! SKÄMMES TA MIG FAN!
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#30 |