|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Tar tillbaka det där med Lordspirit. Från spår 1 vore det något annat men här är det risk för vingel och han kan mycket väl hamna längst bak av de betrodda. Då blir det svårt även om hästen skulle vara lite bättre än övriga. Kuskmotståndet fället avgörandet!
|
|
|
|
#17 |
|
Spiken: Lord Spirit
Låset: Sandsjöns Revenue, Gengis Khan Garderar på i de andra med lite utgångar på jokern! Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bara för mig som ATG sändningen hackar allt som oftast?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Om du med alltid menar aldrig så har du helt rätt! Nejdå det kanske var lite överdrivet, men jag skulle i alla händelser vilja påstå att han är överstreckad som favorit i 90% av fallen. Och 100% av fallen då det startas från bakspår. Att spika är inget annat än ren feberyra, hur kry du än känner dig.
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Trav är trav. Endast Platon travar...(nästan)
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lägger ett spel på dubbeln då Untersteiner trots allt inte helt stängd dörren för en offensiv öppning beroende på hur det kändes från start. Släpp till favoriten och speeda förbi till slut tack!
I andra går jag på knock. Helöppet och lirar med tre oddsare då känslan är att det är jämt och de minst spelade således är spelvärda. Alla tre behöver dock lite hjälp med loppscenariot då de har helrisiga lägen. 13 Telegram Sam redan nämnd här, både häst och kusk har toppform, 14 Makera är en bra häst och Fleming är alltid farlig, känns märkligt bortglömd, 15 Red Schrew ett riktigt långskott med tränaren i sulkyn. Mest monté på slutet men visad toppform och kanske funkar nu i sulkyn och då kan superskrällen vara ett faktum. 8-13,14,15 |
|
|
|
|
|
|
|