Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-07, 19:17   #16

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Tar tillbaka det där med Lordspirit. Från spår 1 vore det något annat men här är det risk för vingel och han kan mycket väl hamna längst bak av de betrodda. Då blir det svårt även om hästen skulle vara lite bättre än övriga. Kuskmotståndet fället avgörandet!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 19:25   #17

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3015
Standard

Spiken: Lord Spirit

Låset: Sandsjöns Revenue, Gengis Khan

Garderar på i de andra med lite utgångar på jokern!

Lycka till!
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 19:45   #18

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Spelarkåren verkar inte vara helt frisk idag, går influensan på västkusten eller? I första har vi kusken som aldrig förivrar sig som tydligen ska vinna ett hyggligt högklassigt sprintlopp från bricka 2. Ungefär sämsta möjliga förutsättningar. Nära favorit är även en gunghäst som har kuskminus.

I fjärde är Falsig favorit från bakspår, vad händer!? Ludde andrahandare med gunghäst på spår 4 i volten...

????

Lordspirit och Imakethecashflow ser ut som bra favoriter men utgångas bara. Timbal vinner, varför gå emot? Super Bull och Cayenne Dimanche mest spelintressanta outsiders. Och på tal om spelintressanta ekipage, varför är Mr Pellegrino och Dollar Access så tappade, de sitter ju 8/10 gånger i ledning och rygg ledaren större delen av loppet??

Lycka till!
Falsig är alltid understreckad. 25 % är en härlig spik i fjärde. Jag har ingen influensa.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 19:56   #19

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 499
Standard

Bara för mig som ATG sändningen hackar allt som oftast?
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 20:19   #20

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Falsig är alltid understreckad. 25 % är en härlig spik i fjärde. Jag har ingen influensa.
Om du med alltid menar aldrig så har du helt rätt! Nejdå det kanske var lite överdrivet, men jag skulle i alla händelser vilja påstå att han är överstreckad som favorit i 90% av fallen. Och 100% av fallen då det startas från bakspår. Att spika är inget annat än ren feberyra, hur kry du än känner dig.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 20:24   #21

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
Bara för mig som ATG sändningen hackar allt som oftast?
Hackar inte men det är dålig kvalitét på bilden ö.h.t.
Eller så är det jag som är bortskämd med andra streamingtjänster.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 20:26   #22

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Hackar inte men det är dålig kvalitét på bilden ö.h.t.
Eller så är det jag som är bortskämd med andra streamingtjänster.
Ok tack för svar !
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 20:37   #23

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Trav är trav. Endast Platon travar...(nästan)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 20:51   #24

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3015
Standard

Lägger ett spel på dubbeln då Untersteiner trots allt inte helt stängd dörren för en offensiv öppning beroende på hur det kändes från start. Släpp till favoriten och speeda förbi till slut tack!

I andra går jag på knock. Helöppet och lirar med tre oddsare då känslan är att det är jämt och de minst spelade således är spelvärda. Alla tre behöver dock lite hjälp med loppscenariot då de har helrisiga lägen.

13 Telegram Sam redan nämnd här, både häst och kusk har toppform,
14 Makera är en bra häst och Fleming är alltid farlig, känns märkligt bortglömd,
15 Red Schrew ett riktigt långskott med tränaren i sulkyn. Mest monté på slutet men visad toppform och kanske funkar nu i sulkyn och då kan superskrällen vara ett faktum.

8-13,14,15
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td