Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-05-13, 17:15   #1

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

V64 Romme 13 Maj

Intressant omgång ikväll. Ulf Ohlsson är favorit med ett kallblod, 69 %. Be Spontaneous är favorit i sista avdelningen, ska gå med skor.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-13, 17:33   #2

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Lite tankar:

Avd 2: Om man letar efter ett långskott så tycker jag att, 6 Il Mio Hooligan gjorde ett starkt lopp senast när den gick barfota runt om för första gången. Blir så igen. Med tanke på att favoriten har spår 12 och att de andra högt streckade körs av "opålitliga" kuskar så känns detta som ett typiskt favorit eller skrällopp.

Hästen har ännu inte lyckats vinna men har toppform och även Claes verkar ha formen på topp. Gjort ett antal bra styrningar den senaste tiden...

Avd 3: 11 Xanthis Amazing gör debut hos P-G Norman och var senast på samma placering som Kiss Me Kate T.J.. Normans hästar går bra för tillfället och om favoriterna, 5 och 6, kör mot varandra så kan Peters häst tacka och ta emot.

Avd 4: Att Ulf Ohlsson är favorit med ett kallblod är inget konstigt i sig. Men när ett norskt ekipage, 2 Björnli Cille, står 20 m före så måste den streckas oavsett form och klass. Dessa brukar allt som oftast ha det väldigt lätt i Sverige.

I sista avdelningen tycker jag att Ulf Ohlssons häst, 3 Global Newsletter, är klar första häst då den har god spetschans och därmed också en hög vinstchans, men om man har råd så tycker jag att 6 Man Winner (hög grundkapacitet men ny tränare och årsdebut) och 12 Love Dancer (årsdebuten avklarad och kuskplus nu när Ulf Eriksson ska köra)bör tas med.

Hoppas att mina tankar gynnar $harpsarna här inne! Jag är inte lika bra som många andra på att förklara mina tankar men jag har försökt i alla fall.

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+1), oinkk (+1), asgaya3141 (+3)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-13, 18:32   #3

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2181
Standard

Spikar aldrig Ulfffff som favorit .
rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-13, 19:13   #4

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 986
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rasa59 Visa inlägg
Spikar aldrig Ulfffff som favorit .
Om man, som jag, spikade Roger Nilsson igår (DD1) - Så är man öppen för alla kuskar som spik - Kan inte bli sämre..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jyzyss (+5)
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-13, 20:37   #5

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Praktexempel på en dum jävla förståndshandikappad norrman!!!

2 Björnli Cille och jubelidioten Steinseth har ALL JÄVLA MÖJLIGHET i världen att gå ut i sista sväng och få fritt bakom pressande Hibokongen men Glada Hudik-mannen väljer att köra rätt fram och det kostade segern.

Blir så jävla galen på dessa klappträn till kioskmongon som trots årtionden av löpkörning inte fått någon som helst känsla för att gå all-in för vinst!

FYYYY FAAAN!
Gammal 2016-05-13, 20:39   #6

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3431
Standard

Spikade idioten Björn Steinseth. Håller med dig doob Fy Faan
Gammal 2016-05-13, 20:39   #7

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Praktexempel på en dum jävla förståndshandikappad norrman!!!

2 Björnli Cille och jubelidioten Steinseth har ALL JÄVLA MÖJLIGHET i världen att gå ut i sista sväng och få fritt bakom pressande Hibokongen men Glada Hudik-mannen väljer att köra rätt fram och det kostade segern.

Blir så jävla galen på dessa klappträn till kioskmongon som trots årtionden av löpkörning inte fått någon som helst känsla för att gå all-in för vinst!

FYYYY FAAAN!
Haha...gillar dina utlägg som många ggr förmedlar känslan man själv har..men i just detta fall syntes det tydligt att hästen inte var körbar, han försökte gå ut men hästen tappade genast någon längd pga dåligt trav..så nog tänkte han ut i andra spår.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-13, 21:25   #8

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 2628
Standard

Inte första gången Lindroth går ut och tokdissar någon av sina hästar som sedan går som tåget. LF skulle inte gå ett hammarslag på den här banan. Tjena Kungen.
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-13, 21:29   #9

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Haha...gillar dina utlägg som många ggr förmedlar känslan man själv har..men i just detta fall syntes det tydligt att hästen inte var körbar, han försökte gå ut men hästen tappade genast någon längd pga dåligt trav..så nog tänkte han ut i andra spår.
Köper inte det! Hästen travade lika bra som Steinseth är bra kusk - hela loppet! Klappträt sitter förmodligen i samma jävla usla trav i träning också.
Han såg tåget komma, stanna in på perrongen men när han skulle kliva på hade det åkt! SOM EN JÄVLA GLADA HUDIK!! Typiskt norskt kuskbeteende!

Van svära över småsaker och små marginaler med svenska kuskar men att se norska och danska kuskar kan få en att vilja klappa på hela packet rakt av! USLA!!

td