|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 ÅBY jackpot
Nya tag idag med jackpot från Åby skrällbana. Ser fram mot matchen mellan Roses Glory och Jetta Palema, spik på nån av dem eller???
Bästa spik? bästa drag? nu kör vi
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ser att Oskar skriver här undrar hur bra är Gunnar Magnificent???
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Veijo säger att Roses Glory vinner lätt ikväll!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kan det vara så att det blir en dubbel Uhrberg på dubbeln ikväll kanske? Vinner väl första dubbeln.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Några korsdrag:
14 Bahama Mama (1,89%) har fortsatt inte fått chansen att avsluta med fritt i nya regin. Den här tillhör de bästa i loppet. Jag blir inte förvånad om Beatrice sveper förbi över en långsida. 8 Missing The Blues (7%) till låg procent? Varför är 12 Linges Alladin (0,35%) minst streckad i första? Den kommer med på min lapp. Överlag ett ganska svagt lopp. Bäst bfro, tror jag. Spurtade jämnbra till slut med 6 Epic Fearless den 14/4. Spikar: 5 Roses Glory är väl huvudet högre i sitt lopp? 6 Lubeck håller jag på att jaga. Får chansen idag, kanske!
niveon (+5) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
spelar mot björn i sista dd --- 4 mot 2-5 (mkt intressant)-11
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ingen dålig favorit trots bakspår på denna bana. Tycker att det är bland de bättre kuskarna i loppet men det är trots allt ett lärlingslopp och det kan bli "fullt" ute i spåren så den kanske inte hinner fram.
Det brukar oftast vara värt att gardera lärlingsloppen men om man får se en bra värmning på favoriten så kanske den kan vara en ok chansspik... Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Jag tror 1 eller 4 sitter tidigt i spets. Sedan tänker jag att 8, 11 och 14 är vinstbud de också. 5 streck för min del.
Citat:
Jag tycker du gör rätt som garderar. Nu känns R. G. inte som ngn utpräglad barfotahäst. Jag kör på den idag. Veijos 8 Sundsvik Mayday i femte känns högintressant. Bra intryck senast. Mycket Veijo idag, som det känns. Många Kolgjini-gungor likaså?
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
![]() Vissa hästar brukar väl bli "sämre" (fel ordval) när de går från barfota till skor, speciellt efter en riktigt bra prestation. Eller är det bara mitt intryck? Veijos hästar har ju haft en bra period nu, så det är nog ett måste att ha med hans hästar i ett "seriöst" system...
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kan nog vara så, men jag har nästan som regel att aldrig spika i sista avdelning om inte det är en överlägsen häst. Blir på tok för nervöst då, försöker oftast hitta spikarna i början - då har man också fått lite intryck av värmning/intervjuer...
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
V64-2
I avd II är nr 2 storfavorit. Den har hoppat från spår 2 de senaste två gångerna. Tror han blir tvåa. Bra tvilling!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Om ja spelar , spikar ja nog palema hellre än Roses, skor på medans jetta har lopp i kroppen och optimal balanz
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
![]() 4 Ulk Horse, första gången barfota runt om. Under vilken effekt det blir. Kuskplus dessutom, trots Christoffers formsvacka...
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tror det blir bra utdelning idag! Kommer iaf spela för det!
![]() Har inte bestämt spik/ar men Roses Glor vinner väl normalt sett med en gäspning...Björn lär väl släppa antar jag?! Dock ifall Bergh står fast vid skorycket kan det ju vara något på gång och det gör ju inte ont att fälla en 70%:are!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Spikar 11 El Salvador avd 3. Trots spåret är den bara bäst. Har mött betydligt bättre än kvällens.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bortsett från första vinsten som 3-åring på Ax har Johan Roc (avd 6) enbart vunnit på Färjestad med kort upplopp där Björn alltid får husera som han vill.Bara 4 av 36 starter har ägt rum på Åby.Hästen har sex segrar från spets men i kväll är det Åby med längre upplopp och dubbla OS!!!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
V64
Inlämnat: 2016-05-19, 18:48 Åby Torsdag 2016-05-19 Start: 19:25 Kostnad: 112,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 6, 7, 8 2: 2 Rushmore Face 3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15 4: 4 Jetta Palema 5: 8, 9 6: 9 Moondancer 4x1x14x1x2x1 = 112 rader. 112 x 1 x 1,00 kr = 112,00 kr. Totalt: 112,00 kr. Rättningskod: |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Start: 19:25
Kostnad: 168,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6 Epic Fearless 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 3: 1, 11 4: 1, 4, 5 5: 4, 5, 8, 9 6: 5 Pierre 1x7x2x3x4x1 = 168 rader. 168 x 1 x 1,00 kr = 168,00 kr. Busar till det lite |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Men annars Eloge och Respekt för att du vågar. Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Citat:
Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Skulle inte Orizzonte Trio kunna komma till ledningen i sista?
Kanske är långsökt från spår 8, men har för mig den öppnar riktigt bra I övrigt spikar jag Mads och Roses Glory där jag tror att Bergharn ändrar balansen i sista stund som vanligt. Tar alla i andra avd och hoppas med guds försyn att inte Ludde kör galopp i första
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tillman vinner alltid i sista, spec med Skräll. Tänk på det
drakdead (+10) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
1) 6,7,8,10
2) 1,2,6,7 (för mycket galopper på favoriten - garderas) 3) 1,4,11 (låter väldigt uppåt på 11 men jag garderar) 4) 5 (Veijo stenklar) 5) 4,8,9 (tre med chans) 6) 1,5,11 (här vinner 5 Pierre) Kostar 432:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#38 |
|
Här blev vi rejält lurade av Ludde - åtminstone jag.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Äsch! En notorisk galoppör ska stå på benen när Linges slår övriga begränsade motståndare.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Fidus (+1) |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Oskärpt av Goop från springspår.Dessutom kommer det dröja vääääääääldigt länge innan Sjunne hamnar på min kupong
igen.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Det borde vara mer än en platschans.
Ur Vi Tippa: "Tipset 6 Epic Fearless tycker vi går ner lite i klass och får tipsnicken på det i ett svårt lopp. Senast laddades Epic men fick svar och backades sist. Började i åttondepar utvändigt, kom ner till fjärdepar invändigt 1000 kvar, blev kvar där med lite sparat i mål och såg fin ut, vi hade 12,7 sista 1000. Jörgen Sjunnesson kör ofta på chans så vi vågar inte spika. Rolig etta i ett svårt lopp." |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Någon måste skramla ihop till en klocka åt Eriksson då han verkar ha stora problem med att hålla en vettig fart...har han tappat sin klocka månne?
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Finns det nån dansk motsvarighet till Wången? Tänkte på kursen i tempobedömning eller så var Mads H. Nielsen sjuk den dagen...
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
TRIO
Inlämnat: 2016-05-19, 20:28 Åby Lopp 7 Torsdag 2016-05-19 Start: 20:31 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 4 Jetta Palema 2:a: 7 Hanna Banker 3:a: 1 Ask for You |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Snoken tycks ha lyckats ikväll.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Bara att gratulera Veijo - tre segrar på V64.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
MYCKET bra betalt, omgångens överlägset största vinner och ingen lägre än femterankad på strecken. 80 lax in för det (om man hade satt den)!
|
|
|
|
#51 |
|
DD och rak tvilling i sista blev plåster på såren...
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Tack för tipset
shjuve9le (+5) |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Sympatisk och rak kille den där Per K Eriksson. Bara att gratulera.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
grattis alla som vann nåt ikväll nya tag imor Östersund v64 kanske kommer lite info från Norrland,
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
![]() Det hade kostat ett C i reduceringen. Två tjugor extra. Det är inte alltför sällan man kostar på sig snarare två hundringar extra, utan att nå fördel till slut. Travsystem är svårt att knåpa ihop, helt klart. Det är svårt att betala extra vid rätt tillfälle med. Om min skrällidé i första vinner, istället för att nå andraplatsen, hade det varit riktigt illa. Spikar och A-hästar in idag. Veijo*3 och Jennifer. Ett gäng V3:or och Devs Detonation gav välförtjänt tröst för en i övrigt misslyckad travtippare för aftonen. En travtippare som var rätt på det i många lopp, vilket är skoj när det händer! Nya tag!
|
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Men den var snygg:Inlämnat
2016-05-19, 21:45 Åby Lopp 11 Torsdag 2016-05-19 Start: 21:48 Kostnad: 150,00 kr SE LOPPET HÄSTAR 1347910 VINSTBERÄKNING RÄTT KOMBINATION ODDS 7/10 175,73 Utbetalt: 1 757,00 kr VISA KVITTODETALJER SKRIV UTVERKTYGDELA |
|
|
|
|
|
|
|