|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Skulle inte Orizzonte Trio kunna komma till ledningen i sista?
Kanske är långsökt från spår 8, men har för mig den öppnar riktigt bra I övrigt spikar jag Mads och Roses Glory där jag tror att Bergharn ändrar balansen i sista stund som vanligt. Tar alla i andra avd och hoppas med guds försyn att inte Ludde kör galopp i första
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tillman vinner alltid i sista, spec med Skräll. Tänk på det
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+10) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
1) 6,7,8,10
2) 1,2,6,7 (för mycket galopper på favoriten - garderas) 3) 1,4,11 (låter väldigt uppåt på 11 men jag garderar) 4) 5 (Veijo stenklar) 5) 4,8,9 (tre med chans) 6) 1,5,11 (här vinner 5 Pierre) Kostar 432:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#38 |
|
Här blev vi rejält lurade av Ludde - åtminstone jag.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Äsch! En notorisk galoppör ska stå på benen när Linges slår övriga begränsade motståndare.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+1) |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Oskärpt av Goop från springspår.Dessutom kommer det dröja vääääääääldigt länge innan Sjunne hamnar på min kupong
igen.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Det borde vara mer än en platschans.
Ur Vi Tippa: "Tipset 6 Epic Fearless tycker vi går ner lite i klass och får tipsnicken på det i ett svårt lopp. Senast laddades Epic men fick svar och backades sist. Började i åttondepar utvändigt, kom ner till fjärdepar invändigt 1000 kvar, blev kvar där med lite sparat i mål och såg fin ut, vi hade 12,7 sista 1000. Jörgen Sjunnesson kör ofta på chans så vi vågar inte spika. Rolig etta i ett svårt lopp." |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Någon måste skramla ihop till en klocka åt Eriksson då han verkar ha stora problem med att hålla en vettig fart...har han tappat sin klocka månne?
|
|
|
|
|
|
|
|