![]() |
Citat:
|
Helt överlägsen vinst trots usel kusk!
|
Gringras och Takter trodde kanske det var morgondagens speedrace som kördes idag?
|
I nästa vill jag se Angel Rain vinna.
|
Citat:
|
Citat:
Men det kan sticka iväg ytterligare om inte barfotabalansen slår rätt på megafavoriten Basic i nästa. |
Digigirl I.H står i 99.99 trots två vinster och målfoto torsk från dödens senast. FEL! Den tar vi.
|
Kom Takter undan "BLÅSNINGEN" idag
kanske dags för ett blodprov för att se vad han kan ha i kroppen - normalt är detg fan inte , 2 av hans hästar behöver väl vila minimum 1 månad nu. Tråkigt se av en kusk som kan vara briljant, men dalarna är djupare än mariandner, ? stavning, graven |
Barfota ffg i Untersteiners regi på Jetset i nästa lopp. Det får inte samma negativa påverkan på oddset som normalt då det inte lyser rött eftersom senaste starten för hästen var utanför Sverige.
|
Nog fan hoppar Angel Rain bort sig utan någon synlig anledning.
|
Snyggt Goop !
|
Basic fick fuska bort första varvet.
|
Pinsamt av Bergh!
Hur faen får man hästen i galopp? Trea på innerspår utan störningar... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Där satt spiken...synd man att lämna Copimade utanför bara..:idiot:
|
Chansar med Oscar och Usain Henna på dd på att han tidigt sitter i spets. Helt annat spelvärde på den än de tre vinnarkandidaterna 20 m bakom och det blir ju inget värde i att spela med alla. King Sir Kir, Heartbreaker VS, Pepe Di Jesolo och Bartender In. Finns några till som kan vinna dd1 men fyra komber får räcka för chans till lite netto om det skulle gå bra.
|
Inga klara vinnare i DD-loppen heller. Jag testar en rak på 1-14. Takter till spets den här gången och får nog dämpa som Goopen nyss. I andra har jag ju sagt Mellby Viking från början, men fransosen verkar helt oöm och det ska nog inte göra så mycket med Jos i jollen på den. Är van att möta de bästa i Frankrike. Så det är två kuskar som gjort bort sig idag och som får revanschera sig nu.
|
Är det nån här som är kvar på 7?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Klantigt! :-) |
Och där hoppade Takters häst också, inget flyt med mina spel och galopperna idag.
|
Takter skulle ha stannat kvar i sängen idag...totalt oduglig.
|
Flera galopper och flera som underpresterade i bronsfinalen. Den blev inte vad man hoppats på riktigt och vinnaren var ingen som jag trodde på från det spåret.
|
Fy fan...kommer missa 7:an idag pga att jag lämnade Copimade utanför. Först utanför dessutom...tog med Cigor Coyote i stället..:idiot::rant:
|
....uppenbart att Erik visste vad han hade att åka med.....ren klasskillnad....från att knappt klara av att slå Wollafur och Queer Fish så krossar han KingSirSir från dödens...
mäktigt! |
Får hoppas på en saftig DD...
DD Inlämnat: 2016-05-28, 17:40 Solvalla Lördag 2016-05-28 Start: 17:43 Kostnad: 56,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 11 Bravo Navarone 2: 5, 6, 10, 11, 12, 13, 14, 15 8 x 7,00 kr = 56,00 kr. Totalt: 56,00 kr. |
Lindgren var väldigt positiv på sin häst i tipsen, men läget var svårt i ett öppet lopp.
|
Citat:
|
Kom igen nu Mellby Viking ♥ Du behöver inte springa nytt världsrekord, ok om du bara vinner.
|
Bara två lopp kvar sen är frågan om man ska satsa på en god middag och Champions leauge final eller kvälls V65an från Norge? Dåligt att inte ATG kör för fullt i kväll från svenska banor. En V65a från Hagmyren saxat med breddtrav från skrubbs t ex. Alldeles för lite att bara ha suttit vid ATG live sedan kl 11 idag.
|
Man får väl slänga in ett vinnarspel på Harpers också. För låga odds på de flesta så jag tar lägger en slant på outsidern Reckless.
|
Vore kul om Svanberg fick vinna nu, men jag tror motståndet är övermäktigt denna gång.
|
Citat:
|
Väntad vinnare, men jag tyckte oddset var för lågt.
|
Citat:
|