![]() |
Måste erkänna att jag egentligen skiter i spelet en helg som denna, sporten går först!
|
OMSÄTTNING: V75 (15:13):119 172 990 kr
|
Snyggt Classe!!! :claps:
Fan jag hade spikat om jag vetat att den var sådär jävla bra. |
Veijo veijo vilken häst men....
|
Classe fick sin ledning och han trodde också på toppchans i så fall, men inte lätt att veta om han skulle ta den på förhand.
|
Veijo måste nog vara bland de sämsta kuskarna som finns :) Han är härlig person men ack så dålig kusk han är. Kul vinst för Marie!
Håller helt med Helge, absolut bara sporten i sig som har betydelse för mig dagar som dessa :) |
Skönt att man gick emot betaltjänsterna och inte spikade från bakspår på 1609.
|
Hade man vetat att det skulle bli spets hade man spikat...men men..enkelt!
|
Veijo... säker spets huh? Claes var på sin hemmaplan med en sjuåring, det borde man kunnat räkna ut. Jag hade svårt att placera den i loppet.
|
Citat:
|
Citat:
Erik är aldrig iskall, han tar rätt beslut i sömnen:) Det är hästarna han sitter bakom som kan möta för hårt motstånd eller själva va ur slag ibland |
Var det någon tjänst som spikade Windy?! Tredjespik på ett litet matematiskt hittar jag, men inget på något vanligt system.
Citat:
|
Citat:
|
Ingen bra start för Veijos häst...sen att han var totalt ointresserad efteråt av att vinna loppet är en annan femma :)
|
Citat:
|
Veijos avslutade bra. Mötte ju miljonhästar så det var bra gjort.
|
Citat:
|
Sämsta som kunde hända, alla som spika Donna utan reserv fick 3an istället. En annan tog alla o hoppades att ingen av 3 el 9 skulle vinna
|
Frankie Brodde
:evilgrin39:
Nu måste Frankie vinna detta, för att få 6 rätt.Kraven sänks vart efter loppen går. Men än finns hoppet. |
Jorma trygg i fjärdespår första halvvarvet. Hoppas han har fog för den körningen...
|
Go natt
|
Hor och helvete. Nu var det inte roligt med bögloppet längre.
Sitter med både Björn och Jorma och så skiter sig allt. Allt kan dra åt helvete. |
Sanslöst! Jormas ser klar ut och slår på en gunga! Hade sparlopp på den och Örjans, som också hoppade!
|
Det var en fin skräll att få in!!:clap:
|
Japp, same old, same old... Helt j*vla otroligt :)
|
Ha ha vilket lopp. Hoppas ni ryggade min tidiga analys och helgarderade detta :)
|
Travnet levererade en bra analys i vanlig ordning men inte fan spelade jag den på v7. Hade den på tvilling men vad hjälper det när jag åker alla fall
|
Att såväl Talassio som Wasa Warrior skulle hoppa bort sig kunde nog ingen ha listat ut på förhand - surt!
|
Jag var helt 100 på att Björn skulle ta det i sista sväng.
|
Känns som att det är nåt fel med banunderlaget när så många hästar snubblar till, hästar som normalt sett är helt travsäkra..
|
Citat:
|
Frankie Brodde som det var så mycket snack om såg man inte till heller?
|
Hoppas verkligen att de får till banan tills i morgon. Den här helgen ska den inte behöva ställa till det för hästarna.
|
Tror knappast det är något fel på banan. Däremot chansas det rätt vilt med barfotakörning en sån här helg. Inte säkert att alla hästar har hovar som duger.
|
0,88 % är ju läckert.
1,46 % på tvåan och 2,22 % på trean, här var spelarna ute och cyklade ;) |
Citat:
|
Helvete så bra Sir Ratzeputz var, för att inte tala om Take Them, den var ju rent äcklig.
|
Där var man rätt ute iaf när man låst på 4, 6 och 10!:D
|
Vilken form Juul har på hästarna. Snacka om att Takethem var en värdig vinnare.
|
Och Sten Juul krossar Erik Adielsson - ytterligare en gång...
|