![]() |
V4-2 känns öppet, men jag tror mest på Berghs häst och lirar vinnare på den. En strykning och bara sex hästar till start underlättar.
|
Jag provar en rak lunchdubbel med 2 x Adielsson för o se hur det är ställt med formen:)
|
Solvalla bjuder in fel hästar som vanligt
|
Värsta jag har sett på länge vältränad vill jag påstå.
|
Spika 6an på LD fanns inget motstånd
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vad det gäller dagens V75a så känns det som att det inte kommer bli nån jätteutdelning. Provar dock att ro hem en slant.
Spikar Basic ska gå barfota runt om och jag tror att den sitter i spets efter en bit. Tror inte Örjan är jättesugen på att svara även om han skulle lyckas med det, då han menade att takeaway blev lite vass i spets senast. Spets o skoryck, tror jag bär enda hem då jag inte ser nån som kan pressa sönder i dödens. Sir Ratzeputz tycker jag ha varit riktigt fin på slutet o Nurmos menar att hästen utvecklats på slutet. Adielsson har bättre läge än Jorma här som det snackas mycket om hos diverse speltjänster. Dessutom var det snack om att Jorma skulle köra i jänkarvagn vilket då är ett minus då han inte behärskar den typen av vagn. Next to none känns lite sprinterbetonad och jag tror att Erik skulle kunna reglera detta från dödens om det behövs |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu hissar peddo Moving On lite grann i tv, ändå är King Sir Kir hans bästa chans. Jag kan inte placera Moving On i loppet, har haft den femterankad...
|
Citat:
Pajas! |
Funderar på att skita i spel eller rygga nån betaltjänst. Känns ju totalt meningslöst att försöka analysera loppen när alla ska köra som om det är bygdetrav i Hoting.
|
Citat:
|
Den enda jag litar på idag är Veijo och hans snack om Roses glory..spikar den rakt av och tror den är ensam på upploppet :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Erik Adielsson är pajas i dag spike nr 11 i afd 4 ha ha ha
|
Vilket snack? Han sade ju imorse att han var tveksam kring hur hon skulle stå sig i loppet, det lät inte så positivt tycker jag...
Citat:
|
Citat:
Och ja, jag tror han håller spets hur lätt som helst.. |
Nu ska Westholm och Ninepoints Lucy ladda med för spetsen i V75-1.
Hoppas det blir riktig jäkla öppning där, annars blir det värre för Windy att ta det. 2,3,7,9,10 eller spik 9. Har fyra spikar just nu så ok gå ned på tre ;) Nu öppnas dagens första kalla. :cheers: |
Citat:
|
Gjorde nog Sveriges sämsta spel nu?
Lirar en tung peng i mitt tycke på 11. JOAKIM Lövgren kör |
Citat:
|
Citat:
|
Jonny på hugget?
|
Jag undrar när Pekka Korpi ska gå i pension? Dom är lika leds på honom i Finland också.
|
Citat:
|
Har Åke Lindblom missat att V75 startar om 20 min ? Ingen balansinfo på Sauveur kl 14.55. Det är ju minst sagt uselt.
|
Citat:
Rygga på egen risk! Skål och lycka till! |
Citat:
Skål! :cheers: |
|
Dagens spikar: Al's Winnimed och Angel Rain. Jag tror det kan bli en rejäl utdelning idag.
|
Citat:
|
Sir Ratzeputz och Le Miracle blir spikar idag. Jobba nu för helvete Erik!!!
|
Citat:
|
Citat:
|