|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Med strykningarna i första så finns det väl ingen anledning för Jansson är inte köra i spets som jag ser det?
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Hur i hela fridens namn ska den komma dit ?
I min värld säger det bara pang sedan sitter Westholm där.
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
4 Denise F.Boko (Torbjörn Jansson) är faktiskt väldigt bra. Gick 12,5 full väg senast på Bjerke. Höll undan för Royal Ice på ett väldigt fint sätt. Ett litet minus på distansen eftersom hon inte är explosiv från start. Håller bra form och gör säkert ett fint lopp. Kan nog vara fyra, femma, säger Frode Hamre. |
||
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Alltså, Chrille har generellt sett så jäkla dålig koll att det är rent ut sagt pinsamt! Själv lyssnar jag dock varje vecka av ren underhållningsvärde med en skål popcorn bredvid mig, då det är ren komik hans snack!
Den som kan ens lite om trav inser efter 5-10 minuter av hans snack att den där gubben är ju helt yr i huvudet! Denise F. Boko tar inte spets! Punkt! :-) |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Mannen som är portad från Solvalla Elitloppshelgen?
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
synd de vart mycket skrik al`s winnermede,hade tänkt spika den innan alla betaltjänster började spika den.
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Allt värde måste väl ändå ligga i att spika Windy Ways när den är så långt ner på turordningen(finns många som inte fyller i egna res.). + att det här gänget ska hon lägga på rygg alla gånger i veckan tycker jag.
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Går i samma tankat. Spik eller alla och hoppas det smäller.
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Ja det är ett unikum...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |