|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Hur behandlar vi Pinkman idag som megalampa?
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jag som inte kunnat gå hit på länge fick en klump i halsen.
Inget slår elitloppet.
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Eftersom hästen nämndes i förhandssnacket som möjlig kandidat till dagens huvudlopp så borde den ju bara blåsa hem det här. Å andra sidan ligger väl värdet i att spela emot... Ska man döma av kvalitén på de som är inbjudna till att delta i övriga arrangemanget (jag tänker på han som just sjöng nationalsången) så vette fan. |
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Tror ni inte att Takter kommer köra i spets idag med Oasis Bi? Det skulle inte förvåna mig för fem öre när han inte kom dit igår
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Hmm ,lite inne på att spika 7 Sptcam Jubb idag (v75:2) 8% känns väldigt lågt dessutom för troliga spetshästen med bevisad toppform..spikas på V4:an hursomhelst.
Spoiler:
L Senast redigerad av Lazze den 2016-05-29 klockan 13:39. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Jag tror att Goop får en bra dag. Singlar Ready Ribb på V4 och Timoko samt Nuncio på V5 (inte jag som sätter i hop V75 idag).
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Jag är lite lur på att Westholm vinner elitkampen i år. Känns som dom två antagonisterna från Finland eventuellt kör ihjäl varann.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Calella Eliza är otroligt fin
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Jag har bara 8,9 och 10 i V4-1. De kör loppet åt bakspåren.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Det där var nog inte första rekordet som rök idag!
|
|
|
|
#74 |
|
Det var ju en jävla prestation! Hästen som tjänat minst i hela loppet.
|
|
|
|
|
|
|
|