|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
"Det finns inte på kartan att de tar sig förbi från spår 8 och från ledningen kommer han springa fort, riktigt fort, säger tränare Svart." om Vitter.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Känns lite sådär att Örjan inte ska värma hästen utan bara hoppa upp och köra lopp för första gången. Kan ju bli pannkaka om det vill sig illa.
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
![]() L |
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
Är det bara att spika den då? Har ruskigt svårt att sätta in dom finska hästarna mot norska och svenska. Enda jag vet är att Jokivarren har varit kort i rocken varje gång mot Vitter.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Perfekt kört, det är alltid härligt att se Örjan köra Redéns topphästar!
|
|
|
|
#96 |
|
Borde inte stay alert plocka det i andra avdelningen? Stark häst och har bra speed hela vägen.
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Citat:
Skulle jag gardera skulle jag även ta Odin Tabac, Westholm nästan lämnat klart på den. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10) |
||
|
|
|
|
|
#98 |
|
Betel Am. Ingent märkvärdigt CV men toppkusk, läge och skoryck!
|
|
|
|
#99 |
|
Var inne på samma spår men frågan är hur offensiv Jorma kommer vara? Känns mycket väl som Jörgen kan vinna om dom kör ihjäl varann.
|
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
Helt sjukt med Copimade igår och Ebony Boko idag! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#101 | |
|
Citat:
Jag gör det inte svårare än så, detta är nya Viesker som vann Elitkampen fem år i rad. |
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Ähh, ingen minns en fegis...
![]() Avd 1: 1, 2, 5, 6, 9, 10 (3) 2: 8 Ready Ribb (3) 3: 2, 3, 4, 5 (6) 4: 1 Royal Fighter (2) 5: 11 Odin Tabac (4) 6: 1, 4, 5, 6 (11) 7: 2, 3, 5, 8, 10 (1) |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
1,2,5,6u,9,10
5,6,7u,8,10,11,12 1,2,3u,4,5,6,8 2 4,8u 1,4u,5,11 1,2,3,5,8,10u Minst 2u och 25000kr utd |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Troliga spiken:
5 New Muscle Ås har sett allt bättre ut i regi Ulf Stenströmer och senast i Danmark blev det en väldigt lätt vinst från ledningen. Han är explosiv bakom bilen och missar knappast ledningen nu heller. Trolig spik Roliga Spiken: avd3. Här har vi en fräck "ide!" 5 Mosique Face som var positiv utan att han tävlade på optimal balans senast. Nu rycker man skorna vilket är ett stort plus för honom. Ludde har knallform i stallet och i spets säljer han sig dyrt.. 17% han är omgångens roligaste spik! Dragen: 1 Bula Bula Am blev nedspeedad senast men fick ett nyttigt lopp i kroppen efter paus. Bra stayer. Vi gillade intrycket senast på 1 Divisionist som gjorde ett mycket bra lopp vid seger från utvändigt ledaren senast. |
|
|
|
|
|
|
|