|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
V75:an =
Spoiler:
V5: Spoiler:
1 spik /Royal F 2X sparlopp Lycka Till!! Mvh , L Senast redigerad av Lazze den 2016-05-29 klockan 14:45. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Kikade lite på några tillsammansbolag. Alla jag kollade på spikade Goopen i näst sista. Är det ingen som har koll på nr 1 där? Spikförslag för mig...
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Jaha, fan vilken skitinledning. Varför ska det alltid hora när man garderar en favorit?
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Har dom verkligen fått till banan? Förvånar mig inte om Nuncio hoppar idag också och man blir snuvad på konfekten...
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Alltid skönt att inleda med spik
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Puhhhh.....jobbigt när 3 av 5 hästar på systemet galopperar.
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Sjukt tråkigt med favoritvinst direkt i början.
Brukar bli pannkaka för mina system när det börjar såhär, ugh. Jag va ändå så nära på att spika Uffe men jag trodde inte det skulle gå
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Makethemark är en värdig avkomma till Maharajah måste tilläggas. Kan bli hur bra som helst.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Alltid samma sak, uffe säger lite tveksam i värmn och man garder och då vinner han.. alltid samma sak fan att jag lyssnar på dem
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Herregud, jag missade inlämningen till V75...
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Sågades efter värmning, sågades av de otroligt skickliga betaltjänsterna och blev därför bara knapp favorit men ändå fortsätter Makethemark vinna. Då fick även en norrlandstränad häst vinna denna helg om man nu ska kalla en treåring i Salmelas stockholmsstall för det.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Nästan 70 mkr i V75 omsättning. Hoppas verkligen inte det blir jackpot för denna helg är redan den helg på året när spelarkollektivet förlorar överlägset mest pengar.
|
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
urizen (+5) |