|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ryktet säger det var lillebror Per(Scandal Play) som var tipster
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jag har läst så j-a mycket gnäll mot Takter, men det folk inte fattar är att hästen mer än fördubblar sin vinstchans om man kör i spets.
Takter, Ludde, Jorma m.fl. vet det, och kör för den till varje pris. Spelar ingen roll om 20% av dessa försök ser idiotiska ut, då man tjänar på det i längden. Väx upp, lär dig något !!!
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
Det kan brinna för alla kuskar och det gör det ibland med...men är du så jävla dum så du likställer Johnny´s hjärnsläpp med att det kan brinna för andra kuskar med är du mer än lovligt dum. Ska jag växa upp och lära mig något? Säger han som beter sig som en fjortis när han druckit och sitter och skriver fitta till höger och vänster på nätterna. Jävla pajas. |
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Borde inte fransyskan ha en bra chans i monteloppet. Klart bäst tider och nu barfota för första gången. 5 ggr just nu.
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Precis vaknat...dax för Elitloppet!
Satte 4 spikar igår(tyvärr på 2 olika system ) Jävligt glad att jag inte "gick på" alla betaltjänsters bullshit spikar och..tips.. Låste 1:a på 2 hästar , hade ej med Windy W.Spikade Wasa W ...surt med galopp över mål. Spik på allt var Copymade =bra drag . Hade Bird Parker och basic som spikar på olika lappar... 11 5:or + V4:an gav iaf drygt 2 papp så ganska nöjd ändå... Inte analyserat än..men Nuncio skall garderas i försöket ,känns faktiskt överspelad på knappa 60%.. L |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
har SO kungen sagt nåt om kallblodsloppet?
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Står mellan finnarna... 50/50
red: Inget som SO skrivit, utan min egen åsikt är Senast redigerad av eveton den 2016-05-29 klockan 12:51. Anledning: Förtydligande |
|
|
|
|
|
|
|