Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-05-23, 18:00   #1
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Skellefteå V4

Sitter och funderar varför Per-Arne Lindström (Dannero) åker ända till Skellefteå ikväll och tävlar med LATINO. Det är ju ca 50 mil Tor. Så roligt kan det väl inte vara att flänga runt på E4. Nog borde han hitta lopp på närmare håll.

Kunde inte få bort latino ur skallen så jag kollade hans resultat och han har vunnit 2 ggr på Skellefteå,. Det är ett amatör- och lärlingslopp och det är kanske därför som Per-Arne passar på? Ynka 10.000 i förstapris. Hästen har gått anständigt på slutet. Visserligen 4-5 st 7;e platser men mot hårdare hästar än vad han möter idag.

Jag minns att Latino vann på HOTING för nåt år sedan och då sa han att hästen är så stark att han kunnat fortsatta ett varv till i samma fart.

Tredjestreckad på 18%. Vi spikar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+1)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-23, 18:25   #2

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Jag ska se loppen och är tveksam trots allt på latino -formlös? hoppas jag har fel Bodbäcksiv behöver bara lunka runt för att vinna ikväll?!
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-23, 18:34   #3

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61691
Standard

Har alla norrlandsbanorna fel på sina ljudanläggningar eller är det någon annan orsak till att ljudöverföringen är så katastrofal i ATG live från banorna där uppe? Har liven på och det lät förfärligt när dom körde lopp 1 i Skellefteå precis.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-23, 18:41   #4
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Jag ska se loppen och är tveksam trots allt på latino -formlös? hoppas jag har fel Bodbäcksiv behöver bara lunka runt för att vinna ikväll?!
Hästen gjorde en sina bästa lopp senast 2640a med bakspår och 28.4 och mycket spår på vägen. Nog fasen vässar man väl lite innan man åker dom där 50 milen?
Gammal 2016-05-23, 18:44   #5
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Har alla norrlandsbanorna fel på sina ljudanläggningar eller är det någon annan orsak till att ljudöverföringen är så katastrofal i ATG live från banorna där uppe? Har liven på och det lät förfärligt när dom körde lopp 1 i Skellefteå precis.
Har alla norrlandsbanorna fel på sina ljudanläggningar ?

Det där var väl lite magstarkt. Det har varit samma elände på flera banor sista veckan som du kanske läste av inläggen här på Sharps.
Gammal 2016-05-23, 18:47   #6

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Har alla norrlandsbanorna fel på sina ljudanläggningar ?

Det där var väl lite magstarkt. Det har varit samma elände på flera banor sista veckan som du kanske läste av inläggen här på Sharps.
Tycker det generellt varit samma usla ljud i liven från banorna uppe i norr. Likadant från Boden och solänget. Ingen aning vad det beror på men oerhört irriterande.
Gammal 2016-05-23, 19:58   #7

Standard

SO måste ha tömt bankboken. Latino står i 2 ggr strax innan start.
Gammal 2016-05-23, 20:04   #8
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Sitter och funderar varför Per-Arne Lindström (Dannero) åker ända till Skellefteå ikväll och tävlar med LATINO. Det är ju ca 50 mil Tor. Så roligt kan det väl inte vara att flänga runt på E4. Nog borde han hitta lopp på närmare håll.

Kunde inte få bort latino ur skallen så jag kollade hans resultat och han har vunnit 2 ggr på Skellefteå,. Det är ett amatör- och lärlingslopp och det är kanske därför som Per-Arne passar på? Ynka 10.000 i förstapris. Hästen har gått anständigt på slutet. Visserligen 4-5 st 7;e platser men mot hårdare hästar än vad han möter idag.

Jag minns att Latino vann på HOTING för nåt år sedan och då sa han att hästen är så stark att han kunnat fortsatta ett varv till i samma fart.

Tredjestreckad på 18%. Vi spikar
Jag visste väl (gissade rätt) att Per-Arne hade trimmat för detta ändamål, Snygg styrning, synd bara att vinnaroddset sjönk sista minuterna. Sharps kanske? hehe. Då ska både V4 och V5 vara i hamn

tack för kaffet

SO
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helgesson (+5)
Gammal 2016-05-23, 20:10   #9
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
SO måste ha tömt bankboken. Latino står i 2 ggr strax innan start.
Nej. jag tog lite av Art Nökkve pengarna. Det räckte så väl.
Gammal 2016-06-17, 13:39   #10

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 4216
Standard

Några tips?

Hej S-O! Har du några tips inför Boden och V75?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td