|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Skellefteå V4
Sitter och funderar varför Per-Arne Lindström (Dannero) åker ända till Skellefteå ikväll och tävlar med LATINO. Det är ju ca 50 mil Tor. Så roligt kan det väl inte vara att flänga runt på E4. Nog borde han hitta lopp på närmare håll.
Kunde inte få bort latino ur skallen så jag kollade hans resultat och han har vunnit 2 ggr på Skellefteå,. Det är ett amatör- och lärlingslopp och det är kanske därför som Per-Arne passar på? Ynka 10.000 i förstapris. Hästen har gått anständigt på slutet. Visserligen 4-5 st 7;e platser men mot hårdare hästar än vad han möter idag. Jag minns att Latino vann på HOTING för nåt år sedan och då sa han att hästen är så stark att han kunnat fortsatta ett varv till i samma fart. Tredjestreckad på 18%. Vi spikar Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+1) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jag ska se loppen och är tveksam trots allt på latino -formlös? hoppas jag har fel Bodbäcksiv behöver bara lunka runt för att vinna ikväll?!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har alla norrlandsbanorna fel på sina ljudanläggningar eller är det någon annan orsak till att ljudöverföringen är så katastrofal i ATG live från banorna där uppe? Har liven på och det lät förfärligt när dom körde lopp 1 i Skellefteå precis.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hästen gjorde en sina bästa lopp senast 2640a med bakspår och 28.4 och mycket spår på vägen. Nog fasen vässar man väl lite innan man åker dom där 50 milen?
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
Det där var väl lite magstarkt. Det har varit samma elände på flera banor sista veckan som du kanske läste av inläggen här på Sharps. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tycker det generellt varit samma usla ljud i liven från banorna uppe i norr. Likadant från Boden och solänget. Ingen aning vad det beror på men oerhört irriterande.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
SO måste ha tömt bankboken. Latino står i 2 ggr strax innan start.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
tack för kaffet SO Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helgesson (+5) |