|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Precis alla dissar Readly Express idag, även alla betaltjänster som omgångens mest överstreckade. Börjar ju se kul ut på strecken, dalar nedåt som ett löv på hösten och snart kul spel.
Hoppas alla jinxat detta bra nu
|
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
![]() Men kanonlopp! Mums! Flera med chans. |
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Nästan 40% slash på mina spel.
Hoppas det betyder att jag har rätt. Edit: 3-4 rankade av "alla tjänster", 10 ggr fläsket. Det är där jag vill ligga. Bättre chans än oddset, sedan får vi se hur det går. Spel är ett maraton
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått! Senast redigerad av putte64 den 2016-06-04 klockan 13:38. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Furious Francis litar jag inte alls på. Det känns som hästen kan hoppa när som helst, speciellt om den får svar in mot första kurvan..
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Kan inte Flemming och Obi wan svara Springerom i guld om han vill?
|
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Citat:
vinkar nog fram Spring Erom. Ska till Frankrike och tävla efter detta lopp, många som drar eller planerar dra dit.... |
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
2 Poet Broline spikar jag.... formen är ju i zenit och jag tror det blir spets och slut.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+20) |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
Tänkte gardera upp för det är ju trots allt omgångens största, men det blir walk over i det här loppet har jag kommit fram till och det är bara en dålig dag som kan fälla egentligen. Han är knappast mycket bättre än flera av motståndarna men vinner även om han är lite sämre när han får fuska bort loppet i spets. Goop tar en halvoffensiv start och vet att han får överta från 2 eller 4 som sitter i spets inledningsvis. Spik!
|
|
|
|
#87 |
|
Ngn som klan lägga ut travtjänstens rank, system?
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Är helt inne på samma spår. PU har inte kört speciellt mycket på Flashen i de två inledande loppen i år. 4%🍸
|
|
|
|
#89 |
|
2 Part Two (Jorma Kontio) har rest bra. Vi kom hem med henne och hon har ätit och druckit. Gick två lätta intervaller i onsdags och allting verkar vara bra. Har ett bra läge den här gången och gjorde ett kanonlopp senast. Hästen håller väldigt fin form. Går nedåt 1.12 på full distans. Borde räcka, säger Risto Airaksinen.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
8 Pampalo (Björn Goop) var den vi hade störst förväntningar på inför den här tävlingsdagen och naturligtvis måste jag fortsätta att tro lite på honom trots spåret. Han hoppade bort en tredje-, fjärdelats i Kungapokalen och jämför man med lördagen är det ju inte alls lika hårt. Med ett bättre spår så … Även om jag inte kan förvänta mig någon seger så måste jag i alla fall ha bra förväntningar på honom. Jag gissar att Björn kommer att köra framåt och inte backa med honom. Han är väldigt, väldigt startsnabb, så vi måste testa, säger Ulf Stenströmer.
|
|
|
|
|
|
|
|