Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-01, 21:49   #76

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2368
Standard

Fy fan Westholms stallform alltså...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-01, 21:52   #77

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
På vilka meriter har den där stureplansstekaren blivit anställd egentligen? Tycker synd om Nevez..
Han gör ju precis det han är anställd till precis som de andra bisittarna. Dåligt av Dejvid att inte spela med tycker jag. Sitta där och sura gör ingen gladare, gilla läget och köpa formatet är en bättre lösning om man nu ska sitta där tycker jag.

Edit: Eller ja det gör ju mig lite gladare att de inte matchar. Men jag har en lite excentrisk humor tror jag.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2016-06-01 klockan 21:54.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-01, 21:59   #78

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61702
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Han gör ju precis det han är anställd till precis som de andra bisittarna. Dåligt av Dejvid att inte spela med tycker jag. Sitta där och sura gör ingen gladare, gilla läget och köpa formatet är en bättre lösning om man nu ska sitta där tycker jag.

Edit: Eller ja det gör ju mig lite gladare att de inte matchar. Men jag har en lite excentrisk humor tror jag.
Dom är spelkonsulter åt spelbolaget. Kan tänka mig att det är ganska klara order att föreslå så många spel som möjligt. Skulle dom säga typ "kan inte se 1,10 favoriten förlora, men noll spelvärde, så föreslår att ni avstår spel i detta lopp" så skulle nog den spelkonsulten bli inkallad till chefen i morgon för personligt samtal.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-01, 22:09   #79

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dom är spelkonsulter åt spelbolaget. Kan tänka mig att det är ganska klara order att föreslå så många spel som möjligt. Skulle dom säga typ "kan inte se 1,10 favoriten förlora, men noll spelvärde, så föreslår att ni avstår spel i detta lopp" så skulle nog den spelkonsulten bli inkallad till chefen i morgon för personligt samtal.
Nu handlade ju inte den här diskussionen överhuvudtaget om det där du snackar om. Men rätt i sak har du, så mycket kan jag ge dig.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-01, 22:50   #80

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Haha jag ska nog sluta spela trav, man har största skrällen som förstahäst och går kort där men får 4! rätt och 4 första reserver...
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-01, 23:00   #81

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1862
Standard

nära skjuter ingen alls

V86
Inlämnat: 2016-06-01, 19:08
Boden
Onsdag 2016-06-01
Start: 19:20
Kostnad: 216,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Andover Streamline
2: 6 Mellem Viktor
3: 4, 5, 7
4: 3, 10, 13
5: 2, 4, 6, 7, 8, 9
6: 1, 2, 4, 6
7: 3, 5, 6, 11
8: 2 Cool Keeper

1x1x3x3x6x4x4x1 = 864 rader.
864 x 1 x 0,25 kr = 216,00 kr.
Totalt: 216,00 kr.

Var värd ett bättre öde tycker jag. Vart inne på rock tills jag fick se att cool ceeper skulle gå barfota. 1 min efter inlämnat spel är han ändrad till skor igen 😠. Tack för allt engagemang och tips här inne och i morgon är det nya lopp igen. Skål!!
Mangessias är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-01, 23:04   #82

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61702
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nu handlade ju inte den här diskussionen överhuvudtaget om det där du snackar om. Men rätt i sak har du, så mycket kan jag ge dig.
Om man nu hade ambition att stanna kvar i klassen så hade den passiva styrningen väl med saken att göra. Speciellt om det blir optimal balans nästa gång och ny klass 1 start.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-02, 23:18   #83

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Hmm, sitter och klurar lite på en liten kantboll, X.Factor N.O. (avd3) fick ett lite struligt lopp sist men blev ändå tvåa på 15,2g på långsamma Harstad. Får nog åka med som rolig skräll.
Du ägde den här omgången!!! Lysande tips och det är därför vi är här, för att tänka utanför boxen och få fina streck som man annars hade släppt. Tänk om WayOutWest någonsin gjorde det, lol.

X.Factor var ju bara bäst trots ett blytungt lopp! Kommer att vinna fler lopp.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-02, 23:29   #84

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Overlorden behövde inte knäcka fjantfavoriten
Folk är helt blinda, Flashen är en riktig skithäst som aldrig vunnit i Boden.
Mycket bra och tack för garderingsstrecken i det loppet! Hästen är säkert helt OK och banan plus resan passar uppenbarligen inte men när kuskinsatsen är så fantastiskt usel så finns det inte en chans i helvete att man kan vinna något lopp om inte alla hästar galopperar, repeatedly.

Åke Sundberg, allt är förlåtet, vill du ligga?
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-03, 10:09   #85

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det var ju helt självklart den skulle förlora.
Var bara synd att Big Believer felar, för den flög fram efter galoppen och hade varit med i striden till 3% felfri.

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Mycket bra och tack för garderingsstrecken i det loppet! Hästen är säkert helt OK och banan plus resan passar uppenbarligen inte men när kuskinsatsen är så fantastiskt usel så finns det inte en chans i helvete att man kan vinna något lopp om inte alla hästar galopperar, repeatedly.

Åke Sundberg, allt är förlåtet, vill du ligga?

td