|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Vaggeryd 2016-06-03 - V4/V65
avd4-Spiken 10 Ågårds Mats tycker vi har en bra uppgift här och
bakspåret är ingen nackdel i ett lopp där utgångstempot ganska säkert kommer att bli högt innan fältet ”har satt sig”, det finns flera som aspirerar på ledningen. Senast i ett V75-lopp på Åby kom Claes Svenssons springare på mellis och när täten varvade på 15,5 var han förstås utan chans från sin köposition. Gången före blev det ett annat upplägg, tidig attack till spets och varvning på 13,4. Att han sedan inte kunde stå emot attacken från Legend Brodde säger vi inget om. Här är CS på alerten och kör fram om det blir uppullat, alternativt avvaktar därbak om det blir hårdkörning i täten. Kuskändringen på favoriten just nu, Lightning Photo, - Ingves istället för Takter - har marginell betydelse i våra ögon.(vitippa)
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
V65 står jag nog över då det kan bli svårt att sätta sex lopp den här omgången. Lämnar istället in en V4:a. Jag kommer dock att gå emot Ågårds Mats och singla Fabricia Pellini. Hon står på tur för en seger och jag testar. Vet inte om hon kommer till front på spetsbanan Vaggeryd, men hon lär i alla fall vara med där framme någonstans.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Röda Ormen är det bara att spika.
|
|
|
#5 |
|
Ld anna å röde ormen. Bfro på anna.
|
|
|
|
#6 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Började med 1-1 spik.
Inte långt borta, men men...
|
|
|
#7 |
|
Härlig inledning på V4:a. Men det kan bli tufft med spikarna nu: 6 och sedan 13.
|
|
|
|
|
|
|
|