|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V64 Axevalla Söndag
Omöjligt i avd1. Kan bli bra pengar, Axevalla brukar ge bra.
Någon som har lite tips. Avd2. Verkar som det blir en bra spik på Adrian, sos? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Bra pengar ?
Kommer bli en av de lägsta utdelningarna någonsin !
|
|
|
#3 |
|
Jag tycker också, som vanligt, att favoriterna ser tveksamma ut.
Tveksamma favoriter och Grand Slam kan det bli annat än bra utdelning? Mvh Uffe |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vi småspelare hoppas på lågutdelning,
så det måhända går att få med sig en hundring.. fast 4-6 på dd till odds 9.45 (ub) verkar vara spelvärde..
drakdead (+3) Senast redigerad av Kyodai den 2016-06-05 klockan 15:18. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hade jag spelat V64 idag så skulle pengarna viktats mot Come And See. Har nästan 25% vinstchans, dvs bra värde.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Betalgubbarna bjuder 4.00 i odds....
|
|
|
|
#8 |
|
Jadu, tänk om historiska resultat skulle vara det enda som behövdes för att analysera lopp. Hur ska det vägas mot exempelvis att ingen häst i fältet har vunnit över dagens distans eller på aktuell bana heller. Att bara 3 av 9 hästar har segrat på sommaren - (storafavoriten segerlös på 5 starter). Dessutom kan man fråga sig om det totala antalet starter är mer rättvisande än den med aktuell balans där hon segrat i 20% av loppen. Finns som sagt väldigt mycket att ta i beräkningen även utanför detta lilla axplock.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+15) |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
optimal balans står det att läsa på Global respons. Inkluderar det en jänkarvagn då eller?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2521Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Cayenne Ovel tycker jag är största motbudet till Adrians Pasithea Face.
Spela en liten tvilling för dem sista kr på kontot. Kombination 1 – 7 ger odds 4,38 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jag hade spikat Kolgjini (med bra häst och bäst spår) innan jag läste detta, främst eftersom jag såg Come And See som enda motbud. Jag hade tagit bort den enkom på Svanstedt (om i princip varenda häst blir bättre när den lämnar en tränare indikerar detta en träningsnivå jag inte gillar som spelare). Nu omvärderade jag loppet - det blev utgång Kolgjini, men ytterligare 5 hästar åkte med. Således ingen viktning mot minisvanen alls för mig, bara ett halvtrist hängsle till bältet. Vi får se hur det faller ut!
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Travnet: "Sista strecket till favoriten 4 Global Respons som vann V75-lopp under fjolåret. Senast vann han ett uttagningslopp till Amatör-SM och även om det var rätt billigt gjorde Credit Winner-sonen det bra. Hästen har siktats mot det här och det blir både helstängt och jänkarvagn. Tillman tillhör även de bättre i loppet och ekipaget ska räknas tidigt bara man slipper dödens."
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
|
||