Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-12, 17:25   #106

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-12, 17:26   #107

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Riktig kusk det....
Svårt att säga något annat. Nu kör han ju jävligt fina hästar i regel men hans fingertoppskänsla i loppen är fanimig magnifik.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-12, 17:27   #108

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6222
Standard

Välsprutat när Souloy kommer till Skandinavien. En skam för travsporten.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-12, 17:28   #109

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61670
Standard

Om de 36 miljoner som omsattes inkluderar Norge är det otroligt dåligt med sådana lopp som erbjöds idag. Det är inte många lördagsomgångar under året som erbjuder sådan här travsport.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mocka (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-12, 17:28   #110

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2737
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Aldrig!

Världens bästa häst.
Kan så vara men det visar man på ovalen. Hoppas på återhämtning och att du får njuta i nästa års Elitloppet istället

Helge (+3)
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-12, 17:28   #111

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vilken utveckling för Your Higness.. Undrar hur det känns för Stenströmer att se detta.
Funderar lite på varför han får sinna hästar så bra.
Gammal 2016-06-12, 17:29   #112

Helges avatar

Standard

Citat:
Om de 36 miljoner som omsattes inkluderar Norge är det otroligt dåligt med sådana lopp som erbjöds idag. Det är inte många lördagsomgångar under året som erbjuder sådan här travsport.
Slog förra årets omsättning och det trots fotbollen. ATG hade ju räknat med
10 % ned p.g.a. det. Samma sak igår.
SO (+5)
Gammal 2016-06-12, 17:30   #113

Standard

Citat:
Stavas EM Olle.

Passa på och köp aktier i bet - bolagen snart är det OS och vilka bonusar man får när man lirar.
Gammal 2016-06-12, 17:31   #114

Standard

Citat:
Var väl ingen fotboll förra året vad jag minns.
Gammal 2016-06-12, 17:32   #115

Standard

Jag bara retas Minna ha en go söndag
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-12, 17:33   #116

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Var väl ingen fotboll förra året vad jag minns.
Precis, därav starka siffror att slå MED fotbollen som konkurrent i år.
SO (+5)
Gammal 2016-06-12, 18:06   #117

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Välsprutat när Souloy kommer till Skandinavien. En skam för travsporten.
Vad har du för bakgrund och bevis för detta grova påstående?

Hade det varit mot Zlatan hade du stämts i morgon måndag.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-12, 18:18   #118

Standard

Citat:
Ja, det är tydligen alldeles för svårt att få spelarna att lira på söndagar trots sanslöst bra travsport. Östersunds V75a omsatte väl utan Norge inblandat 80 mkr i går kväll och sportsligt var det väl den sämsta V75an på mycket länge om man undantar huvudloppet. Bjerkes lopp idag var på en helt annan sportslig nivå.
mocka (+5)
Gammal 2016-06-12, 18:32   #119

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ja, det är tydligen alldeles för svårt att få spelarna att lira på söndagar trots sanslöst bra travsport. Östersunds V75a omsatte väl utan Norge inblandat 80 mkr i går kväll och sportsligt var det väl den sämsta V75an på mycket länge om man undantar huvudloppet. Bjerkes lopp idag var på en helt annan sportslig nivå.
Det har ju inte bara med sport att göra får ni lov att inse. Jag lägger inte en spänn på Vincennes eller andra storbanor och/eller storloppsdagar utanför Sverige på hela året, och det har helt och hållet att göra med att jag inte har någon koll på hästarna/förutsättningarna eller så mycket annat där egentligen undantaget de svenska kuskarna och hästarna.

Ditt ständiga gnäll på alla nordliga banor har faktiskt en liten poäng i det avseendet. Det är svårt att ha koll på alla hästar och kuskar från norr till söder i det här avlånga landet. Därmed spelar jag ytterst sällan på trav norr om Dalarna (undantag Bergsåker/Bollnäs/Umåker emellanåt). Och många med mig kan jag tro.

Men att det är söndag gör självklart en hel del till också, det är ju inga nyheter det här att det är svårt att komma upp i samma tryck på söndagar som lördagar. Med enda undantaget Elitloppssöndagen vad jag vet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SO (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-12, 18:43   #120

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det har ju inte bara med sport att göra får ni lov att inse. Jag lägger inte en spänn på Vincennes eller andra storbanor och/eller storloppsdagar utanför Sverige på hela året, och det har helt och hållet att göra med att jag inte har någon koll på hästarna/förutsättningarna eller så mycket annat där egentligen undantaget de svenska kuskarna och hästarna.

Ditt ständiga gnäll på alla nordliga banor har faktiskt en liten poäng i det avseendet. Det är svårt att ha koll på alla hästar och kuskar från norr till söder i det här avlånga landet. Därmed spelar jag ytterst sällan på trav norr om Dalarna (undantag Bergsåker/Bollnäs/Umåker emellanåt). Och många med mig kan jag tro.

Men att det är söndag gör självklart en hel del till också, det är ju inga nyheter det här att det är svårt att komma upp i samma tryck på söndagar som lördagar. Med enda undantaget Elitloppssöndagen vad jag vet.
Jag spelar inte heller på trav i utlandet. Har inte ens tid att hålla samma koll på travet här hemma längre då intresset för andra sporter eskalerat. Dock var det mest välkända hästar på Bjerke idag så att läsa på inte alls lika vanskligt som normalt i Norge. Dock kunde man kräva mer kvalitativa startlistor från spelbolaget när V75 körs i Norge och att barfotainfon är som den är i Norge år 2016 är så bedrövligt att man nästan vill spy.

Om omsättningen var 36 mkr borde väl Max 20 komma från Sverige och det är i så fall inte ens det dubbla mot en Grand slam V64a med skräplopp på någon småbana ute på orten.Det känns lite märkligt ändå.
Svara

td