|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Välsprutat när Souloy kommer till Skandinavien. En skam för travsporten.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Om de 36 miljoner som omsattes inkluderar Norge är det otroligt dåligt med sådana lopp som erbjöds idag. Det är inte många lördagsomgångar under året som erbjuder sådan här travsport.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mocka (+5) |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Kan så vara men det visar man på ovalen. Hoppas på återhämtning och att du får njuta i nästa års Elitloppet istället
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Funderar lite på varför han får sinna hästar så bra.
|
|
|
|
#112 | |
|
Citat:
10 % ned p.g.a. det. Samma sak igår. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
||
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Citat:
Passa på och köp aktier i bet - bolagen snart är det OS och vilka bonusar man får när man lirar.
|
|
|
|
#114 |
|
Var väl ingen fotboll förra året vad jag minns.
|
|
|
|
#115 |
|
Jag bara retas Minna ha en go söndag
|
|
|
|
|
#116 |
|
Precis, därav starka siffror att slå MED fotbollen som konkurrent i år.
SO (+5) |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Ja, det är tydligen alldeles för svårt att få spelarna att lira på söndagar trots sanslöst bra travsport. Östersunds V75a omsatte väl utan Norge inblandat 80 mkr i går kväll och sportsligt var det väl den sämsta V75an på mycket länge om man undantar huvudloppet. Bjerkes lopp idag var på en helt annan sportslig nivå.
mocka (+5) |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Citat:
Ditt ständiga gnäll på alla nordliga banor har faktiskt en liten poäng i det avseendet. Det är svårt att ha koll på alla hästar och kuskar från norr till söder i det här avlånga landet. Därmed spelar jag ytterst sällan på trav norr om Dalarna (undantag Bergsåker/Bollnäs/Umåker emellanåt). Och många med mig kan jag tro. Men att det är söndag gör självklart en hel del till också, det är ju inga nyheter det här att det är svårt att komma upp i samma tryck på söndagar som lördagar. Med enda undantaget Elitloppssöndagen vad jag vet.
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Citat:
Om omsättningen var 36 mkr borde väl Max 20 komma från Sverige och det är i så fall inte ens det dubbla mot en Grand slam V64a med skräplopp på någon småbana ute på orten.Det känns lite märkligt ändå. |
||
|
|
|
|
|
|