|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Hästar Reserv
1 14 RECKLESS (1, 12) 2 6 KING CITY (US) (4, 5) 3 1 2 3 4 5 6 7 9 (8, 11) 4 1 2 3 4 5 8 9 11 12 (7, 10) 5 1 2 (7, 8) 6 1 3 6 8 (9) 7 3 4 6 7 9 (1, 5) avd1. Reckless är rejäl och omgångens bästa spel och spik! avd2. King City är en klassklättrare och vinner även från dödens, Örjan spikar sig själv och anser kingen till en av de bättre spikarna i omgången avd3. Här är det färglöst att låsa på två hästar. Tekno odin funderar man på att rycka skorna på blir inte lätt att ta ner. Vi målar och hoppas på en smäll. Northems Jerv gick bra till slut senast som 2a, hamnar? Rysare! Bork Odin är en stark spurtare som blir gynnad av tempo "passas!" avd4. Öppet! Radysin America är draget i detta lopp, tuff resa senast gjorde det bra. Nu spår 2 och björn upp ++ skrällar att passa är Heavens Door med ett lopp ikroppen plus många fler.. avd5. Vi låser på en fräck duo. avd6. Twitster bi är grymt bra när han är i ordning. Var ruggigt fin näst senast på topptid och senast fick han en tuff resa men höll riktigt bra. 7% är ett fynd! avd7. Nuncio i all ära men jag vill lyfta fram en jättekaramell nämligen Lionell NO som gjort en del härliga insatser i Frankrike under vintern. Ägarkörd nu vet ej om det är plus eller minus men vi tar ändå med honom. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Man kan alltså inte lira tvilling ens när det vankas stortrav från Norge....Att de tar bort spelformen en "vanlig" dag kan jag köpa, men denna dag tycker jag allt de kunnat erbjuda det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
nån som har ögats skrällar idag?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Tror Volstead gör ett jättelopp i dag
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Har väl att göra med att man inte har tillstånd att arrangera tvillingspel till Norge efter en miss i ansökan..
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
King City ska tävla barfota runt om ffg enligt Bjerkes skoinfo. Inga ändringar har stallet sagt i de intervjuer jag läst. Har skorycket bekräftats av stallet i den sena infon ?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Moberg visade åter att han är en katastrof som kusk. Han som kört så ofta i Norge.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Det var väl fan att man inte spikade Mellby nu när Paleo blev struken...
|
|
|
|
|
|
|
|