|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vad tycker ni är bästa DD idag?
Västerboo - Blue Motion? Sen vet ni varför man inte kan se helgens startlistor ännu? |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
tips nissarna på TT o slutspel 3-15 x 1500 kr torsk bong alltså. de tyckte de var bra bankränta.
kan inte första Johnny på nr 12 vara intressant. Senast redigerad av dumle den 2016-06-06 klockan 17:55. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Här är det alltid förhandare
10 JOY DE CASTELLA skall träna ruggigt bra enligt Patrik Fernlund och kommer bli ett skrik direkt i combacken.Stallformen kan vi inte klaga på heller så hästen är garanterat med på målfotot idag. Min vinnare:10JOY DE CASTELLA bara 10% __________________ Som ofta bäst när det gäller.
|
|
|
|
#38 |
|
En delad V86-omgång med ovisst väderläge och åtta fulla fält med ston om du frågar mig. Mysteriet gäckar oss alla. A Beautiful Mind...
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Det är väl så jag överlever, genom att se det roliga i allt. Travspelare tycker jag är roliga i och med att dom är så allvarliga. Däremot var tärningen allvarlig/sann om än väldresserad. Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Håller med dig Grant,alla "sk travspelare "är ju så kunniga och vet allt här på Sharps men få vinner några stora summor.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
Bara en tanke. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
...mm...dom som vinner mest är oftast dom tystaste, det är min erfarenhet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Låt Drant håna oss utan verkstad, han har rätt.
Dock har han inte hela bilden, inte alla hästarna i pusslet, jag är rätt övertygad om det. Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-06-07 klockan 10:20. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Däremot gillar jag förhandare och är inte överförtjust i efterhandare. Jag gillar sågningar innan start och avbön efter målgång. Jag har svårt för käringar oavsett kön. Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
|