|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Bra Walmann!!! Skit är skit!!
|
|
|
|
#32 |
|
DD 10,9 mot 2 e inte packad ännu det bara blir vinst!
Senast redigerad av Dalle82 den 2016-06-08 klockan 21:20. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
DD 5-2 samt 5-3
TT 800 respektive 400kr
|
|
|
|
#34 |
Ohlsson
OHLSSON tillhör inte de smartaste intelligenins verkar saknas,
duktig driver, nästa Hoting, Lyckelse och Oviken. Han verkar totalt off side när det gäller Svenskt Trav dessutom otrevlig! Ohlsson har mycket att lära om vett och etikett! Senast redigerad av Knutman den 2016-06-08 klockan 21:36. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bland alla griniga surgubbar så är ju Uffe bland det trevligaste du kan bumpa in i när du besöker valfri stallbacke i Sverige. Och med tanke på hur hysteriskt upptagen han är hela tiden så är han oerhört professionell. I samma klass som Magnus Jakobsson, Björn Goop och resten av det bästa i det här landet. Att få slippa surkukar som vedervärdiga Å Svanstedt är ju en dröm när man besöker stallbacken numera.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hann inte kolla travet i kväll men kul att se att omsättningen gick upp rejält mot när dom flyttade ut onsdagstravet på orten förra veckan. Hoppas att ansvariga nu tar sitt förnuft till fånga och gör Solvalla till ensam onsdagsbana hela 2017. Dock hoppas jag inte att det i så fall innebär ytterligare ett steg i nedmonteringen av storbanorna i Göteborg och Malmö, för det är också kraftigt växande regioner såväl vad gäller befolkning och kapital. Nu ska snart V86 ut på banor som Lindesberg, Östersund, Visby och Åmål. Samtliga totalt betydelselösa travbanor vad gäller bra tränare och hästar. Totalt vansinne.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Persson är ju en "hygglig" kallblodstränare och jag utgår ifrån att man har lagt upp det så att det finns åtminstone ett par kallblodslopp på V86 i Östersund. Lindesberg, Visby och framför allt Åmål bör läggas ner snarast. Är så jäkla trött på spets-och-slut-banan Åmål! |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bommade 3st utgångshästar igår annars 8 rätt. fick 4st 7or... Finns det nånstans man kan se vad det hade blivit på 8 rätt om Sambucka knight hade vunnit i andra loppet? Jag fick den som Uhäst pga strykning på Robin roof.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det hade blivit ca. 100000.
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
8 rätt: 433 934:- 7 rätt: 3 574:- 6 rätt: 291:- Svårt att säga hur strykningen på just Robin roof påverkat utdelningen, men raden igår gav faktiskt betydligt mer än vad den "borde", även om man inte tog hänsyn till strykningen.
|
|
|
|
#42 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Hade glömt uppdatera omsättningen, klart det blivit mer än 100000
|
|
|
|