|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V64 Hagmyren
Det här ser ju rätt kul ut. Jag har inte hunnit läsa på ännu, men vid en första koll så tror jag mycket på Smedbo Faksen. Fionas First i sista förstår jag inte hur hon kan vara streckad till 58 % - ett orutinerat fyraårigt sto över 3140 m. Här kan det skrälla. Femte ser svårt ut och i tredje har Catch The Cash fått bakspår på 1640. Andra loppet är ett stolopp för lärlingar, och då kan det mesta hända. Det är nog i montéloppet man får söka spik och förmodligen vinner favoriten det loppet, men det gör inget när övriga lopp är så öppna. Ska försöka hitta en rolig chansspik också.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Det låter mycket uppåt på Calwin från Svante.
Idag blir det ffg jänkarvagn och andra norskt (som aldrig rycktes i första). Ska få en rejäl urblåsare idag inför start Jarlsberg 8/7. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jag har prickat den, men det vete sjutton om man kan chansspika från ett nionde på kort. Den är ju väldigt osäker. Få se om den går barfota också.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nej blir skor enligt alla intervjuer jag läst. Skör häst så pausen har nog gjort gott. Har en galopp hos Svante på Åby och då fungerade hästen inte alls och fick pausa.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Uppåt hos denna tränare som vanligt.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Litet fält, ingen som blir instängd eller så, tror att 5 Mystery Love kan plocka detta. Jättefin sist på 2180 på bra tid med Jennifer persson precis som denna gång. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mellby Charmören är jag lite sugen på. Femårig valack mot ett fyraårigt sto över mastiga 3000 m.
O.P.'s, Ellieann och Sonata Ås sätter man på skor runt om. Antingen är det inte optimal bana för att köra barfota eller så är det en del som väntar på större uppgifter. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
![]() (SS betaltjänstintervju) Glad Midsommar och skål! Nu blir det lättare lunch här. |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lopp 1,,,, Art kongsdotter ut första i bilprov ser mycket bra ut,,,,,Lopp2 närbyflickan bilprov startsnabb troligen spetshästen ser även.den helt ok ut ,,,,
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
På plats ska i mån om tid skicka lite värmningar,,, solen steker en helt suverän travdag,,,
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Usch vad de snackar upp min spik Mellby Charmören. Nu kommer streckningen att försämras. Har även singlat favoriten i första och Smedsbo Faksen, så jag ändrar inget utan går på mina idéer.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
|
||