Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-22, 18:04   #1

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1316
Standard

Vilken Jokersystem använder ni?

Vilket är eran favorit PC eller "den nya"?
salama är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 18:11   #2

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av salama Visa inlägg
PC
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 07:34   #3

Sharp$: 9847
Standard

Finns för mig bara alternativet PC (som jag dessvärre inte har längre och ej går att teckna nytt abb på). Vill jag ha nån web lösning så finns de gratis alternativ som gör jobbet likvärdigt för mig.

Snälla ronden, släpp såsen fri till joker (pc) och låt oss nördar betala för att hämta startlistorna istället! Eller åteminstonde låt oss fortsätta köpa joker till pc, ni behöver inte fortsätta uppdatera det mer än hålla det fungerande vid ändringar av spelformer osv, krävs inga nya funktioner!
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 08:57   #4

Viroids avatar

Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Finns för mig bara alternativet PC (som jag dessvärre inte har längre och ej går att teckna nytt abb på). Vill jag ha nån web lösning så finns de gratis alternativ som gör jobbet likvärdigt för mig.

Snälla ronden, släpp såsen fri till joker (pc) och låt oss nördar betala för att hämta startlistorna istället! Eller åteminstonde låt oss fortsätta köpa joker till pc, ni behöver inte fortsätta uppdatera det mer än hålla det fungerande vid ändringar av spelformer osv, krävs inga nya funktioner!
Det är ju just det här med att uppdatera vid varje förändring som ATG gör som är ett problem. Det tar tid och kostar pengar. Användarna krånglar också till det, och det drar enorma mängder support när de trasslar till sina uppdateringar.

Inom en inte så avlägsen framtid kommer man troligen också ha en rad olika spelbolag att ta hänsyn till, som kan tänkas ha olika interface för hur man skall spela. Jag förstår att man gör som man gör, men jag tänker själv aldrig använda en online-tjänst för att skapa reducerade system.
Gammal 2016-06-23, 10:12   #5

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61681
Standard

Jag använder joker typ 2-3 ggr i månaden. Det är när jag går in på streckspelen. Fick också meddelande att det inte längre går att köpa PC versionen. Min nuvarande prenumeration går ut i början av nästa vecka. Då återstår webb versionen som nu gör det ännu dyrare än tidigare. 79 kr per månad blir nästan en tusenlapp om året. Det måste vara marknadens överlägset dyraste reduceringsprogram. Funderar allvarligt på att ta något annat med tanke på hur lite jag använder det. En prisökning på nästan 30 procent och dom har ju höjt priset rejält tidigare också. Dom kunde banne mig gett någon rabatt till trogna helårsprenumeranter på ronden (2200 kr per år för den) för det är samma företag (TR media) som säljer jokersystemet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 10:23   #6

reflexs avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6282
Standard

Pc versionen, Inte behöva vara uppkopplad och kunna göra systemen i lugn och ro
Räcker länge med ABC, utgångar och poängsystem mer behövs det inte, möjligen en
stor del tur och känsla för spelet
reflex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 10:45   #7

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61681
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av reflex Visa inlägg
Pc versionen, Inte behöva vara uppkopplad och kunna göra systemen i lugn och ro
Räcker länge med ABC, utgångar och poängsystem mer behövs det inte, möjligen en
stor del tur och känsla för spelet
Det krävs väl också att man är

1. Rejält påläst då ranken av resp lopp blir mycket viktigare än när man spelar matematiskt.

2. Har förmåga att göra spelvärdesanalyser. Ett reducerat V75 system där man spikar två storfavoriter och sedan kräver 3 av 5 A hästar i resten av loppen och markerat samtliga 5 favoriter som a hästar är ingen väg till att vinna. Det är det i och för sig inte heller om man spelar matematiskt med bara favoritspikar och betrodda hästar i övrigt.

3. Lite matematiska kunskaper. Att spela reducerat ställer lite större krav på matematiskt tänkande än att bara fylla i och lämna in ett rakt matematiskt system. Man bör också ha förmåga att inte ställa närmast orimliga reduceringskrav och som i 2 ovan verkligen väga in spelvärdet på en häst i förhållande till bedömd vinstchans när man väljer hur mycket man ska betala för den i sin reduceringsfil.

Jag skulle aldrig när jag väljer att lira streckspel med 6 lopp eller mer göra det utan någon form av reducering. Det behöver dock inte innebära väldigt komplicerade varianter varje gång men det är aldrig så att man vill betala exakt lika mycket för alla hästar i garderingsloppen t ex vilket man ju gör med sina raka matematiska system.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 11:05   #8

reflexs avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6282
Standard

Allt ska användas med sunt förnuft. Inte kräva 3-5 ensamma A-streck blir i praktiken 5 - 7 favoritvinster som du beskriver det hela och då är det lika bra att lämna i enkupongssytem
reflex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 11:24   #9

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 2269
Standard

Hej!
Jag använder bara nya versionen.
De har en utmärkt video till den.
Jag satte ner klacken i början men den nya är bättre snabbare.
Dock som Olle säger så bygger jokerspel på bra ranking matematik och en portion tur/intuition.

Ha en trevlig "Nationalhelg"
Affe
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 15:53   #10

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av salama Visa inlägg
Givetvis hade PC-varianten varit bättre om den funnits.

Nu är det bara att bita i det sura och köra WebbJoker.

Kostnaden sparas in på det första systemet och sen reducerar man
gratis i 30 dagar.

Nackdelarna med nya Joker är några men inte värre än att man överlever.
En nackdel som irriterar mest är att det inte går att köra ramar större än
2000000 ( 2 meloner ) radkombinationer.

Tycker man att 79:- är för billigt i månaden så kostar Pinracer 89:-

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 19:29   #11

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 2159
Standard

Kliv över till HPT då! Och när ni gör det så skriver ni till ronden och berättar varför. Kostar väl inte ens hälften av vad J gör och är lika bra (åtminstone).
forbidden_closet är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 22:06   #12

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Ja man ser vikten av att vara först och störst i det här. HPT helt säkert minst lika bra. Jag har inte bytt än pga att jag är lat och inte orkar lära nytt och växla över riktigt. HPT skulle göra en makeover på interfacet och koppa det mesta från Joker = ett stort hinder borta för att locka kunder. Låt vara att det kan tolkas som att "originalet" är bättre då.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-26, 15:04   #13

Sharp$: 1316
Standard

När jag förnyade Jokersystemet i mars april,efter det kan jag ej använda den.Systemet kan ej sparas och ej heller filen(den som inte finns)sändas,
Köpte ny dator och det hjälpte inte heller.
Supporten säger att använda den nya version.

Det vill jag inte.
PC version är mycket smidigare simulera och ändra.
Har ni någon förklaring varför systemet hakar sig?
salama är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-26, 15:43   #14

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

"PC-versionen av Joker

Försäljning av PC-versionen av Jokersystemet har upphört. Vi lägger nu alla
resurser på nya webbaserade Jokersystemet - som du köper abonnemang på, och
skapar system från, direkt på www.jokersystemet.se

Fördelarna med den webbaserade versionen är många. Bland annat kan du förutom
PC använda den på samtliga plattformar - som Mac, telefoner och surfplattor. Du