|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
Det brukar bli hästar som underpresterar vid dåligt väder. Inte bara pga sämre bana utan kan vara hästar med känsliga halsar mm. Det är dock inte lätt som spelare att få en överblick över det. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5) |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Prognosen talar om 14-15mm regn mellan kl 14-17 och sedan avtagande, det blir lerigt med hårt under. Alfas missgynnas kraftigt av detta. Misstänker att fler spetshästar missgynnas i vanlig ordning, spår 1 är dessutom dåligt i förväg! 6 Tellmeastory avd7 gynnas däremot, stark och inte snabb ut. Sedan bör det finnas en hel del stänkrädda, har tyvärr inte den infon!
|
|
|
|
|
#48 |
|
Finaler och det ser inte ut att bli någon större utdelning. Femsiffrigt får man hoppas på. Sir Ratzeputz har en fin chans om han bibehåller formen. Officer C.D. är rensaren i stayerloppet. Undine måste jag nästan singla, då det är lite svårt att hitta en tredje spik. Vettig chans på den. Ceasar Sisu blir svårslagen från läget, men jag testar att gardera på. Whitehouse Express spikar jag även idag. Var ju väldigt fin förra gången, men fick också ett bra lopp. Två strykningar och Örjan kan nog hitta rätt på det igen (Rygg på Top of the World). Makethemark måste man sänka om det ska bli några pengar. Garderar på. Även sista loppet garderas upp.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Det ser ut som att det ska börja regna när som helst men så har det sett ut sen i morse. Goop brukar kunna vinna en del här på Sundbyholm. Fantasy River ska nog inte tas bort i dag. Nämndes som kulletta efter några starter. 8 % idag. Tackar.Lite kladdigt och ett lopp i draget så är loppet slut.
Nu öppnade himlen sina portar. Vräker ner
Senast redigerad av draken den 2016-07-02 klockan 11:11. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Super Moderator
|
Vädertjänsterna erbjuder upp mot 17mm regn efter kl 12.00 i dag. Är nån på plats och kan bekräfta eller dementera?
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Bor i närheten och det ösregnar nu.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
En reflektion: Alfas och Amaru verkar alla eniga "bara ska vinna". Om Linus Wibb springer 14,5, så måste de med dubbla tillägg springa ca 13 för att nå fram. Alfas har rekord på 12,8, och Amaru 13,1. Sen finns ju Swing Kronos på start som nog kan springa 14,5 den med...
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Mitt bolagssystem.
1) 1,3,5,6,8 r4-7 (mycket talar för favoriten 3, som är något ojämn men har dokumenterat bra form, spår, kusk. Regn kan vara minus. Reijo säger, att 1 har bättre form än 5 men båda skall streckas. 6 är mycket bättre än raden nu med Veijo i vagnen. 8 alltid med i topp. 4 slipper resa men får inte plats på kupongen) 2) 15 r14-7 (favoriten 14 har ännu inte full form och skitig bana minus. Stenströmer är optimist om 7 som går 14,5 eller under på lätt bana. En del skrik om 5 och 3. 14 och 15 höjer sig över mängden och Bergh överraskar alla med en snabbstart 25 m före 14 efter 300 m. 15 spik) 3) 1,2,3,4,9 r11-10 (treåriga ston kan skrälla - i synnerhet med stänk. 2 och 9 har redan tjänat över en miljon. 2 leder länge och klarar skitig bana. 1,2,3 och 4 vann kvalen och fick välja spår. 1 slog favoriten 11 senast från dåligt spår och baissas av spelarna. Mycket skrik på 3. Jag tror, att 4 är bästa hästen här) 4) 2,3,6,11 r7-9 (loppet står i första hand mellan 3 och 2, där jag tror mest på 2. Båth positiv till 6. 11 vid överpace) 5) 1,2,4,5,9 r6-7 (9 är bäst men kan få en strulig resa. 2 vill ha ledningen och stannar i så fall länge där - ända in i mål på Sundbyholms speedwaybana? 5 och 7 är också snabbstartare. 4 är en varannandagshäst, som kan mycket i ljusa stunder. Flemming kör en häst 1, som är Micke Nybrinks stora skrik) 6) 2 r3-4 (många bra hästar i detta fina lopp. 2 är kulletta och får bli spik. Ulf O valde 2 framför 3) 7) 2,3,4,6,7,12 r9-8 (favoriten 6 är stark och får nog överta ledningen från stallkamraten 3 efter 3-400 m. Här finns flera bra hästar. Westholm tror mycket på 12) Kostar 1500:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
Det där loppet vinner han inte dock. Det står mellan 3,4,5 med fördel örjan
|
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
TT s system! dock ingen rank!
1-3-4-5-6-8(7-10) 3-5-14-15(8-7) 3-4-5-6-11(2-9) 3 cesar sisu (2-7) 1-4-9(2-5) 1-2-3-4-5-9-10-12(8-7) 4-5-6-7(2-1) 11520 rader 5760 kr |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
|
|
|