|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Jag kommer inte ens in
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Skam den som ger sig. Hade systemen klara och lyckades kriga mig in och lämna. Dock problem att komponera nåt nytt :/
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Om man ska gissa lite så har jag för mig att Proact som sköter driften av ATG numera använder sig av IP Onlys nät och de har väl varit utsatta en del för DDoS attacker i år och möjligen kan det vara någon sådan typ av attack som orsakade problemen?
Även Telias nät har väl varit utsatt i år. Detta är iaf en typ av problem som är svår att göra något åt med en Cloud-baserad lösning. Rena gissningar dock, så kan vara helt felaktigt
|
|
|
|
#35 |
|
Jag använder Jokersystemet både på Pc och android.
Jag har provat HPT Abcranken och Pinracer mfl och väljer att betala mest för Joker. Varför? För den är bäst... |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
PC-versionen av Jokersystemet har en funktion som kallas Expertkuponger som i första hand vänder sig till t.ex. spelombud.
Innebär att man kan slumpa fram valfritt antal matematiska kuponger efter en bestämd rank: 1 x 1 x 1 x 2 x 2 x 3 x 4 - 1 = rank 1 1 x 1 x 1 x 2 x 3 x 3 x 4 - 2 = rank 1 + 2 1 x 1 x 2 x 2 x 2 x 3 x 4 - 3 = rank 1 + 2 + 3 1 x 1 x 2 x 2 x 3 x 4 x 4 - 4 = rank 1 + 2 + 3 + X 1 x 1 x 2 x 2 x 3 x 4 x 6 - 5 = rank 1 + 2 + 3 + X + X 1 x 1 x 2 x 2 x 4 x 4 x 6 - 6 = rank 1 + 2 + 3 + 4 + X + X 1 x 1 x 1 x 4 x 5 x 5 x 5 - 8 = rank 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + X + X + X 1 x 1 x 2 x 4 x 5 x 5 x 5 1 x 1 x 2 x 5 x 5 x 5 x 8 Som vanligt när det gäller Jokersystemet så tar man bort allt fler funktioner nu när man går över till webb-versionen Finns denna funktionen i något annat reduceringsprogram som HPT, Pinracer mfl? Senast redigerad av Migge den 2016-07-10 klockan 12:34. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Jag hade inga problem alls med HPT eller fil-inlämning på ATGs Tillsammans-sajt. Hur som helst så är man alltid extra sårbar med moln-varianter.
|
|
|
|
#39 |
|
Så länge inte internet och enskilda hemsidor inte är i princip 99,9% tillförlitliga så är det ett affärsmässigt fel beslut och satsa på tjänster som är tidskritiska och som lutar mot att detta fungerar.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Det är väl tänkbart, men inte speciellt troligt, att Web- och PC-joker kör mot olika gränssnitt (AIS) som finns på olika nät dock. Men som du säger, så borde Tillsammans isf oxå varit nere antar jag. Och HPT.
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Problemen fanns nästan helt säkert hos Jokersystemets moln-tjänst.
|
|
|
|
#42 |
|
Problemet var att TR Media hade problem med sin webtjänst.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|