|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
hoting 15/7
Åker från Sundsvall till hoting imorgon o vill ha nån klar av norrlandgubbarna här på sharps.
Ove a borde ha hyffsat chans i v65 avd 1 med spets o slut eller kan Thriller ted utman om ledningen? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
En som trivs på Hooting visserligen med en annnan kusk idag är ju 3.Outrunner.Hästen har ju segrat 3 av 3 möjliga på banan med Bo Eklöf dom två sista åren och det från spår 1.2.5 så varför kan inte den vinna med A.Holm idag?
SO (+5) Senast redigerad av Spiken64 den 2016-07-15 klockan 08:20. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nja, men i tisdags gick det inte så bra i Hoting för Outrunner. Angelica är en av mina absolut favvokuskar och hon nosar på championatet nu med sina 3 segrar. Vore kul om hon vann. Men nu kommer oVE A som runner up. Inte mindre ön 8 uppsittningar fick han. Jag drar om en stund, kalasväder
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Outrunner ligger som fjärde häst i ranken hos TT idag.
|
|
|
|
#5 |
|
Ska man uppleva Hoting idag utan att vara där ska man nog välja den atg live kanal som bara koncentrerar sig på tävlingarna där. Det är ju en väldigt speciell bana. Väljer man tv eller atg lives huvudkanal blir det ju endast lite värmningsbilder och loppen. I övrigt brukar fredagssändningen helt handla om lördagens V75 omgång. Dom intervjuerna kan man ändå se i efterhand på atg play.
Det lär nog bli många galopper idag för banan där är väl inte lättbemästrad. Sen är det ju vissa hästar som matchas stenhårt. Blås Undan t ex startar 4 ggr på 11 dagar läste jag i ronden. Ska inte själv spela så inget att bidra med när det gäller tips. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
ItBlås undan struken
Två fina spikar från ensamma springspår Avd 1 Appalachicola och avd 5 nr 6 Sheba troligen spets och slut. Kan nog bli så att 5 Latino ställs oxå. Tråkiga drag? Jag tror på skrällar i avd 4 och 6 och köper hela fältet 390 rader V6 Multi system 50x 6 5 1.6 5 6 3 V6 Senast redigerad av affe56 den 2016-07-15 klockan 11:21. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
favoriten Boreas Petes ger 5,75 på unibet och 5,50 på bet365, lite tråkigt spår men med Ove A i vagnen så kan det mycket väl lösa sig direkt, trots läget...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har Majoren lust att ge oss TTs spik kanske
|
|
|
|
#9 |
|
...Börtas Lady är det uppåt på och inte alls omöjligt att den håller upp, 12ggr på bet365 känns högt..givetvis är 6% också intressant, tycker jag..
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
På skoj så slänger jag in ett litet kul system med spikar på Latino, Lesja Kongen och Boreas Petes.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Thriller Ted avd 1
Sorry för sent svar
|
|
|
|
|
#12 |
|
Avd
1: 1, 4, 6, 7 2: 5 Latino 3: 1 Lesja Kongen 4: 1, 2, 3, 4, 5, 7 5: 7 Boreas Petes 6: 8, 9, 11 |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ulvsås Rune tror jag hoppar från andraspåret.
|
|
|
|
|
|
|
|