|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
program för egna systemmallar
Söker ett program där man kan skriva in egna systemramar på v75
För rätt program ges 200 sharps |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Citat:
Du får gärna förtydliga en smula. T ex genom att ge några exempel på vad du menar.
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
50% chans till alla rätt med 1-2 rätt i A-grupp och 25% vid 3 rätt i A-grupp och 1 i C grupp C- AB- A- B- AB C -AB- B- A- B B -C- AB- A- B AB- C- AB- B- A A- B- C -AB- AB B -A- C- AB- B A- B- B- C- AB B- AB- A- C- AB AB- B- A- AB- C AB- A- B- B- C |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jaså du har gått över till trav nu
Inget jag gillar tyvärr. Över lag så tycker jag inte det finns så mycket av värde att läsa om här på sharps.se
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
reflex (+5) |
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Satte en V7 med ett sådant system i mitten på juni själv. Visst är det lite av ett lotteri-moment med i bilden men samtidigt får man med betydligt fler hästar på systemramen. För mig innebar det att jag fick med omgångens båda skrällar som jag aldrig skulle fått med annars. Ett gäng 5or hade det alltså blivit annars.
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
10 kuponger tar dock inte så många minuter att skriva för hand. Och för att beräkna totala systemstorleken vid varierande antal hästar i de olika rankinggrupperna går det att följa Bootzys förslag om att lägga in det i Excel.
|
|
|
|
#9 |
|
Går att göra i excel.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har skrivit nåra från den gamla v65-boken.
Inmatningen ligger i en fast mall typ: Spik Spik Abc Abc Abc Abc Abc Sen väljer jag loppnummer så att det kan se ut så här: 3 6 1 2 4 5 7 I kupongerna sorterar excel ut loppen i rätt ordning. |
|
|
|
|
|
|
|