|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#256 |
|
Vilken tur Björn hade här. Hästen dock bra.
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
FF är sannerligen ingen vinnartyp, hade varit segerlös utan Björn i jollen.
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
|
|
|
|
#259 |
|
Vilket race. Då kom en favoritvinst, men bör bli 3-400 tkr i alla fall för dom som satte sjuan.
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Erik vinner piss lätt , om lucka . NÄSTA GÅNG
|
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Fattar inte varför dansken inte släppte ner Klasse när han hade chansen att få en rygg att gå i?
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Fan clas. Sluta köra. Vilket drömlopp för honom. Men klart han kan inte navigera. Fullkörning o han ska kladda...
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
5000:- på 6 rätt. Alltid något. Men jag kommer gräma mig bra länge att jag inte spikade Flemming i första som jag tänkte gjort från början. Ugh. Lovar ändå mig själv alltid, att inte spika Veijo från bakspår ;( Grattis ni som fick er en peng!!
|
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Citat:
Halv mille är mycket pengar det med. Men huga vad dåligt betalt det är i förhållande till svårighetsgraden. Antar att det var kombinationen av Nancy+Anna som var superdraget.
|
|
|
|
|
#266 |
|
Jag gjorde en ram i joker igår. Spikade då Some Summit och Tooltime. Hade allt rätt i övrigt, men hade blivit en femma bara och en kostnad på 300 så man får tacka SMHI för det fina vädret som gjorde att det prioriterades före V75 spel idag. Hoppar nog över i morgon då det ska bli kanonväder då med men V75 start redan 14.30. Ska lägga krutet på Åbergs V75 an istället. Massor av intressant info där på det lilla jag läst på hittills .
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Släntrade ner på stan ikväll, följde en dam en bit på vägen hem efteråt.skulle förklara för henne hur det fungerar mellan man o kvinna o står på knä vid ett övergångsställe o beskriver det hela..då kommer ett par i tjugoårsåldern förbi o förstår ingenting
...men såklart fick dom en utförlig redovisning ...off topic, men hoppas att jag inte blir bannad...
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Tack Stekel för att du nämnde FF. Spikade den i sista tack vare det. Missade som alkaliska andras i första och klev av i sjätte då jag trodde Seedorf skulle sitta fast loppet ut. Jaja sex femmor gör att det blir lite spelkassa till idag.
Det är ju V75 igen ju �� |
|
|
|
|
|
|
|