|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 | |
|
Citat:
Fy fan va trist
|
|
|
|
#122 |
|
Hur många gånger har man inte garderat en sån här megafavorit helt förgäves. Men nån gång torskar dom uppenbarligen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : idiot:
|
||
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
Sjukt skönt hade jag tyckt, tänk vilka lopp det skulle bli. Bara dom bästa mot varandra och bara dom sämsta mot varandra. Förlorar man så får man åka hem å träna. Kan minskas till max 8 bakom bilen |
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
SOME SUMMIT, 10 varv mitt i loppet, blev för tufft
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
1.17 för tian på Some Summit! Det blev dyrt för de som laddat.
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Citat:
Detta är travspel när det är som bäst!!! Hur länge tror du folk skulle spela på trav om alltid bästa hästen vann?? Hur länge tror du travtränare och ägare skulle satsa om det alltid bara var bästa hästen som vann? Kusk, spår osv noll betydelse?! Försök tänka lite längre än näsan räcker är du snäll..även om du har en kran längre än Zlatan... |
||
|
|
|
|
|
#129 |
|
Flera av de stora experterna på travtips varnade just för att topphästarna oftar får en negativ reaktion i andra starten efter lång frånvaro. Var väl det eller den extrema värmen som fällde Veijos världsstjärna idag förhoppningsvis. Ska hon ut mot Nuncio mfl i jubileumspokalen i nästa start måste hon vara mycket bättre.
Vilket rens i kuponghögarna. Nu finns det potential till rejäla pengar på 7 rätt idag. |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Citat:
Haha jag är inte en sotkorv från malmö om du tror det. Alltid kul å få lite reaktioner. Hade båda så ja är lugn. Inget fan av veijos. Jag vet inte hur länge folk hade spelat. Men det är ändå tråkigt att sämre får vinna. Oavsett sport. Det får gärna smälla lite till , Anna mix , alla utom Nadal , men då måste ju mina spikar sitta också. |
||
|
|
|
|
|
#132 |
|
Olle ni borde ju fått spelat hela 10kr på Goods OF Norway på bet eller unibet.
|
|
|
|
#133 |
|
Hoppas du lirade till 27 gånger Olle.
|
|
|
|
#134 | |