|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Solvalla 19 juli
V4, Lunchdubbel, 10 lopp på Solvalla i dag.
Sex lopp har 20 000 kronor i förstapris. Det är en skam för svensk travsport. Solvalla skall vara huvudstadsbanan för eliten. Landets bästa hästar, bästa kuskar, bästa tränare. Alla V86-lopp varje onsdag hela året. Heuer "When the handicap rank matches the betting rank, the horse probably is not an overlay and should not be bet". |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Det får bli en liten V4:a med spikar på Isola Sund och Calizza Boko.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
V75fahlle (+1) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Så synd. 6an var ju mkt mer streckvärd.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Då var spikarna inne. De flesta tror att sista loppet står mellan två hästar, jag hoppas på en skräll. Hade gärna sett en i första loppet också.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Inte värt å vinna , endast om man har fleris ggr minst 20
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
1-2 eller 4 vinner. Vinner nån annan så är det för att 1-2-4 inte är friska. 1 spets. Sen kommer 4an, 2 ska inte köras i dödens så det blir väl rygg ledaren och instängd
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jag gillar favoriter, men det var alldeles för bra spelvärde i 6an med Örjan och bf. Inte långt ifrån det räckte heller. Dock borde den kanske stått i ca 8 procent inte i 11.
Men iaf. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jag har alla i sista. Gjorde ett litet system för 48 kr precis innan spelstopp. Det är väl ingen hög sannolikhet för skräll, men hoppas kan man!
|
|
|
|
#11 |
|
Jag har 2 flerisarna med
7 2 6 1-2-4 Och en med 7 2-5 7 1-4 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Norman ljuger som en ...., valeur ska inte ha dödens pga för många hårda lopp. Efter 1000m dödens dirr.
Haha Ajja, hade varit fiiiinfina pengar om 6 hade klämt till i 3dje. Nu vart det iaf 146 x 20 Hade ggr 50 med 6an i 3dje |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nära med smygkörd 9a iofs. Men fan va xceed kämpar, trodde lätt det var färdigt i svängen
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
![]() nära 9 hann dit i sista (4%), då hade jag fått lite mer än 146 kr
|