|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Nog fan tog väl Olle det? Hoppas nu för helvete...
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Pierre var inte alls bra i loppet. Tyvärr så hoppade fyran som jag satte som U-häst.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Jo han var nog först med en nos, vilket var surt för mig som valde bort honom trots infon här. Dumstrut på.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Yes! Spik nr 2 inne. Nu kan det bli intressant...
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
2 spikar hemma utan vettig förklaring
|
|
|
|
#66 |
|
Bra spik hoppas ni hängde på..
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Jag hade inte spelat han, men lackar på att säger "äntligen 1640, jag gasar" sen viker han ner sig som en könlös thaihora.
Vad är problemet, hästen såg normal ut. Han kom till ledningen Låt hästen iaf få chansen att vinna. Finns nya hästar om den brakar sönder Senast redigerad av shjuve9le den 2016-07-20 klockan 19:52. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
Hehe jag läste bara om hur dålig 2 var och hur 4 hyllades. Hann inte med sena grejjerna då ja lämna in på dan på lunchen på ombudet. ( Första avd) Spikade även jag olle i avd2 ,men nu är det ju skitsamma eftersom v86 om Patrioten Volstead Readly Samt resten av 25+% streckade vinner så blir det bara max 5k för 8 rätt |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Hoppas du har gaddat lite å nån storis smäller så kan det ju bli bra för dig
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Vill Grant ha en efterhandare som började med 2 spik ge mig 2 sharps så har du något att roa dig med
|
|
|
|
#73 |
|
mycket snyggt. Inget så skönt som att sätta spikar från spets som inte blir riktigt synade. Inga heljutna från nån av dem , men räckte säkert ändå!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
3 4 11 12 nu
|