|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V64 Bergsåker
Dags att göra spelkassa till lördag
Boom nu kör vi !!
|
|
|
|
|
#2 |
|
Diamanten, klass för sig.
Prins Tom, spets och slut. Läge för v6 och flerbång?
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tobin Kronos första bfro och jänkarbike.
Castle Rose första bfro och troligen SOS. Prins Tom lär vara huvudet högre än dom här, dessutom startsnabb. Målar på i avd 1,4 och 6 |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
Spikar i avd 5 med Sugarmakesmecrazy samt Västerbo Loveboat i avd 1
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ove A nja? Långben har så j-la usel form att jag aldrig sett dylikt. Hoppas det vänder snart...
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Spik på den och lite roliga a hästar och kanske det går att få till en vettig V6a för 3-4 hundra i jakten på jackpotpengarna. Mycket intressant med ändringarna på Tobin Kronos. Det kan vara en kul a häst kanske då Melanderhästen nog är bäst på kort distans. Ska kolla ATG live nu sen får det avgöras om ca en timme om man ska gå in på V6an idag. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
V64-3
Garderar 5 Prins Tom med ny kusk och lång resa. Streckar även 10 Pingo Ö.K. med kusk som hjälpte mig sätta DD i förrgår. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Funderade på att spika Tobin Kronos efter infon men jag vill ha med Sugarmakesmecrazy eftersom det är första barfota på en Bååthtränad och bästa kusken. Skulle 2 och 6 ta ut varann så lär Erik sitta bra på det. |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
L |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dom har ju sommaruppehåll med sin tidning mm, så det är kanske någon sommarvikarie som sitter och gör tipsen till ATG.se. Tidigare somrar har dom även haft uppehåll där när tidningsredaktionen varit på semester, men har väl avtal nu då att leverera tips även då.
|
|
|
|
|
|
|
|