|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Ser bra ut
|
|
|
|
#33 |
|
Fy faan ingen lugn o ro
|
|
|
|
#34 |
|
Vilken häst. Lite Uncle Lasse från sprintermästaren över den prestationen om man undantar sista hundra.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Jag gick all in på Flash Håleryd på trion efter omstarten. Dumstrut på, så här i efterhand. Efter en sanslös flytvecka tog det stopp idag, undrar om man orkar ladda om till imorgon :(
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Grattis! Hade det blivit torsk hade du fått fakturera Adrian!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Den mentala höjdhoppsribban ligger på 75 för den som tror att det är tillfälligheter
Senast redigerad av hemlighet den 2016-07-22 klockan 21:55. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
8 kr på femmorna. Det kunde man inte tro. Blir många då som får gå till ombudet och hämta ut 6 kr efter uttagsavgift i morgon om det var en spik som bommades.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ett stort tack till Major, hade inte Naglo utan TT
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tooltime såg ut som en häst som "aldrig" vinner på v75, vet inte om jag har rätt, men tröga hästar har ofta det svårt...men visst var den bra
.
Senast redigerad av mikaels den 2016-07-23 klockan 01:25. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Isåfall finns ju eminenta möjligheten att välja enskild bana och slippa den förhatliga saxningen. Riktigt bra förbättring som jag alltid använder för att inte bli stressad och för att få se provstarter och banans intervjuer av vinnaren
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Omsättningen på saxbanorna på kvällarna är dock nu nere i så låga nivåer att nästan alla dessa tävlingar är förlustaffärer för travsporten även om det inte är rent breddtrav som igår. Något måste göras för att höja omsättningen . Annars är alternativet på sikt bara att kraftigt minska tävlingsprogrammet . |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jag har svårt att tänka mig att det finns någon som inte spelar V6 en jackpotomgång. Det skulle vara ombudsbolag i så fall. Undrar vad som händer när 8 personer ska dela på 6 kronor?
![]() |
|
|
|
|
|
|
|