|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Kvällens spikar blev Bullyoung, Idol Tooma och Opitergium. Nu kör vi!
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Stillade mig på minst 1 under 10%. Och utgång på Whisky/Opitergium. Känns inte bra att vikta på Bergh men det fick bli ett snabbt bekvämt beslut där.
6,11 3,4 3,6,9 3,4,5,6,8,9 4,5,6,8 1,2,3,5,6,11,12,14
|
|
|
|
#18 |
|
Lätt seger! Nästa spik kan bli lite marig, har aldrig vunnit men har varit ute i väldigt tuffa gäng.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Aldrig vunnit på väldigt många försök, där drog jag öronen åt mig. Mycket finnar med, kan bli bra drön. Ett bra heltäckningslopp normalt.
|
|
|
|
#20 |
|
Egentligen ett väldigt öppet lopp, men många helgarderar och jag försöker vinna fördel mot spelarkollektivet. Hästen borde ha rätt bra hårdhet gentemot de andra. Sedan är det det där med kuskarna! Hur sjutton ska man värdera deras förmågor här?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Att många helgarderar vet jag inte, det är ju rätt ojämnt streckat? Ja, det blir utan tvekan mycket lotto med de där förutsättningarna.
|
|
|
|
#22 |
|
Många galopper idag. Idol Tooma tog några felsteg och tappade position tyvärr. Men det kan lösa sig ändå om han inte fastnar invändigt nu.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Finnjävel
|
|
|
|
#24 |
|
Äh! Det blev för långt fram när luckan kom.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
- Stenhårt och målfoto! ...men 1 vinner
HAHA, hög klass på kommentatorerna!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Den som körde 3an kan aldrig sett eller kört ett travlopp tiddigare.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
Hoppas på spets o slut nu på Klena Vito... Spik på båda systemen.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Verkligen sant och han borde inte få mer körningar
|
|