|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Playboy Face var ju inte bra senast och uppenbarligen så var det ingen tillfällighet.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Chosen One och Tjacko Zaz är helt klart spikbud till kvällen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+1) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
zeus karsk kolla insatsen sist efter galopp. kusken missnöjd över volten sist hade en häst framför sig och fick ta i hästen därav galoppen. springspår och uffe ikväll igen. spets slut tror jag!
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tjacko Zaz två lopp hos oss, varit jättebra i båda. Satt fast med alla krafter senast i derbykvalet från spår 12. Nära final med lite tur.
Tjacko Zaz fort. Vinner när som. BFRO, helstängt och bike. Källa: Timos Twitter. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zeus Karsk stod och hoppade dirr vid volten från springspår senast. Chris Tomlin Am är intressant om den går barfota bak. Sköt till på ett ivrigt sätt när den fick lucka näst senast på Eskils.
keewa124 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Något som stör mig personligen. Är att jävla Melander skickar ut sin trio tillsammans VARJE GÅNG. Blir så tröttsamt. Dem tre musketörerna.... Uncle Lasse samt dem två hjälpryttarna... Pratar om Divisionist och French Laundry....
Så tröttsamt. Alltid tillsammans |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Någon som har balans och huvudlagsinfo på Uncle lasse? Finns det någon som har form att utmana om finnen hittar spets och svarar?
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
- Det blir definitivt skor och öppet huvudlag. Över 2 140 meter blir det nog inte så kul om han drar iväg 1.08,5 första varvet… så vi sparar ”Sprintermästarbalansen” till en annan gång. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henkkal91 (+2) |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sir Ratzeputs måste vara kraftigt överspelad. Jorma ska alltså knäcka Standout från dödens och hålla undan för rod stewart. Uppgiften är övermäktig för kusk och häst. Går inte bara att sööra som i derbyt.
Major (+2) |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
![]() Från atg.se: - Jag vet inte riktigt hur snabb han är från start för jag har inte laddad med honom än, men jag hoppas att han kan öppna snabbt och kommer vi till ledningen så kör vi där, säger Tommi Kylliäinen. - Jag har självklart respekt för Uncle Lasse, men nu har vi ett bättre utgångsläge och vi kommer för att köra om segern. Jag hoppas vi kan ge Uncle Lasse en match. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Har vi någon rolig info på 1 Flirtin Beach i V86-5? Gick starkt förra året då han tog fyra raka kryddat med 12,8 full väg då han såg smällfin ut. Har varit lite skadad och gjort några lopp efter ett uppehåll. Blir kul att se hur den reagerar på körspö.
|
|
|
|
|
|
|
|