|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Trophy spring såg inte rolig ut från spets i näst senaste starten då den stannade till sista biten från spets, men om man kommer dit så kan man väl inte släppa över 1640 på jägers. Rent spelmässigt så känns det som att man måste hitta spik här då 2,3,4,6 är jämnstreckade.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tuffetto Jet är nu anmäld med skor runt om. Funderar på att ta bort den helt.
Caress, Galactica och Spoil Me går med skor runt om. Hade tänkt att gardera Wild Honey, men det verkar som att motståndarna har gett upp. Senast redigerad av Shooter den 2016-09-14 klockan 18:07. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Begåvningsreserven ska ut i V86-1 och många är körglada och påställda. Helgarderingen är tidig.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Känns som avslag på favoriten i första av Lugauer. Tuffetto Jet hade all tur i världen vid V75-vinsten med lärling senast. Skall köras snällt (vilket den behöver för att vinna). Skor ro.
Jag börjar med spik på nr 6 Vivo Torkdahl och får råd med fler streck i andra avdelningar. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Alltså kör man för det idag så är det väl ett ypperligt läge att tvåla dit Wild Honey. Men håller med att det känns som att man inte vill tävla om det. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Det blir intressant att se hur banan på Solvalla håller idag.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Verkar som att Björn kör skor på i princip alla sina hästar idag... banan som är dålig?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Känns ju lite sådär att man kör Wild Honey barfota när alla andra slår på skor. Galopprisk?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tror inte Reden startar sin Wild Honey om han inte tycker banan är duglig och hon är en av de 2 tråkiga men troliga singelstreck jag förlitar mig emot ikväll.
Bästa dragen har jag funnit i 8 Dapper Don som har ett tråkigt läge men kommer från 11 och 12-tid på distansen. 6 Evening Prayer med skor känns kanske inte klockrent men ny kusk i Erik Adielsson kanske kan ge effekt. 10 Aragorn Hoss kan vara helt överlägsen ifall det blir fart på tillställningen och 7% är klart i underkant. V86-1: 2,3,4,6,8 V86-2: Alla 10 / U: 2,3,10 V86-3: 1,2,3,4,12 / 2 Pense Kloster V86-4: 10 Wild Honey V86-5: 1,4,5,6,7 / U: 1 Stronghold V86-6: 1,6,8,9,11 V86-7: 1 Slide So Easy V86-8: 1,6,9,12 Krav 2 U, 850kr Senast redigerad av yoozoo den 2016-09-14 klockan 18:55. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Känns som att duon Peter U och Veijo antingen kör ihjäl varandra vilket öppnar för andra eller så vinner Veijo då han får fuska bort loppet i täten i v86-3
Senast redigerad av a_alexander den 2016-09-14 klockan 18:58. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Om Veijo fuskar bort något, så inte är det i avd.3 i alla fall eftersom han inte kör själv, Kim Eriksson är uppsätt på Veijos pålle.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Skiiit, Goop offrar sin på ren djävulskap.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Så här spelar jag ikväll till mitt bolag.
https://pinracer.se/systems/ivbcowvf...6g-3tju/shared Spiken: 10 Wild Honey är en högkapabel travare som skötte sig fullt bra som trea senast. Innan dess glänste hon rejält vid tre raka segrar, ett hett segerbud nu trots att hon inleder från bakspår. Roliga spiken: 1 Dens Bea gick vansinnigt fort över upploppet senast, Bra chans att hålla upp sitt spår. För lite spelad.. Dragen: 3 Usain Colt har inte levererat på slutet, men kan bättre än visat. Ska tas på allvar. 3 Nobel Amok öppnar snabbt bakom bilen och har visat fin form på sistone, han måste ses med chans att vinna loppet. 8 Chris Tomlin am Bra grundkunnande. Hängde mest med senast, Kaj Widell i vagnen nu. Eventuellt jänkarvagn idag. 2 Kemas Magic fick utdelning senast och ska åter räknas tidigt. Hon är mycket kvick i starten och är obesegrad i spets 9 av 9. Klart spelvärd! 7 Dyolo In kommer från seger, vilken bärgades på ett rejält sätt. Form och bud på nytt! |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banned
|
Citat:
|