|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Odin Töll till 4% måste vara dagens bästa skräll. Spets och släpp till Zigge, OS och bara swishar förbi.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
8.Persos Express i 6e loppet blåser ner dom till 1% se upp.
|
|
|
|
#18 |
|
Banned
|
...........
Senast redigerad av trance_error den 2016-09-21 klockan 14:58. |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Banned
|
Citat:
För låg procent. Frågan e om den kommer förbi 2:an i starten. Har ej pluggat. Senast redigerad av trance_error den 2016-09-21 klockan 15:20. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Varför tror du på den?
Som så många andra hästar i det loppet så går den mest på volt. Nu är det auto som gäller. Senaste vinsten på volt lång vann han på 15.8, jämför med Gambino som vann på AUTO lång 14.2. Spår 7 är även ett bättre spår + betydligt bättre kusk och tränare också. Senast redigerad av Cyran den 2016-09-21 klockan 15:20. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Remeber my name är omgångens stora fynd till 5%
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bara om den går barfota runt om.
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Jag stirrar mig inte blind jag utgår bara ifrån faktan jag nämnde. Gambino har ännu bättre form, bättre tider, bättre kusk, bättre spår, barfota runt om. Största skillnaden är klass. Gambino har tävlat och placerat sig top 3 i 100-200k prisklass. Persos, 20-25k...
Det är lätt att kläcka ur sig att nån 1% ska vinna, svårare är att motivera och komma med bra info till varför man tror just den hästen ska vinna. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+1) |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|