|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Lunch v65 Solvalla
Trevlig v65 omgång. Jag jobbar dessvärre så hinner inte kika igenom allt för mycket, så nöjer mig nog med LD.
Robic Lane mot Talassio? Eller någon som har andra tips och tricks om vem som de tycker bör vinna? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Time Is Money (V65-1) är en skön "skattebetalare" I mina ögon en enkel "flockhäst" som dessutom knappast kan hålla någon ledning då 5 Fetiche Boko bara blåser till ledningen... Favorit bara på Björn i jollen... SCHAAAS!!!
|
|
|
|
#3 |
|
Fetiche är struken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Alanya (+1) |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
7Tell me what to do och 2Vildapel mot 1Time is Money som Ahästar B : 8-10 C 12-4 |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Såg precis det.. Det öppnar upp spetsstriden, men Time Is Money tycker jag fortsatt är en dålig favorit...
|
|
|
|
#6 |
|
HaHa det är stopp i kloakrännan. Sthlm i ett nöt skal.
Strykningar kan tillkomma. Vänta med inlämning. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Björns favorit ser inte mycket ut för världen, men nog fan vann den ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dyrt att ha fel ibland... Bara att krypa till korset...
|
|
|
|
#9 |
|
Jag tog med den i alla fall, fast jag tvekade lite.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Orkar fan inte. 1,7,8,12 runtom. Givetvis så slår Melanders strike på 12an på upploppet...
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hann lämna in innan strykning av Fetiche...låste loppet på den och 1:an...hade spikat 1:an om jag vetat om strykningen...suck
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Första bike och helstängt huvudlag. Idag skulle de bara vinna med time is money.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vad gör Melander egentligen? Han tittar ut ser att en häst kommer i tredje men styr ändå ut? Helvete!
Hade plats på 12 och tvilling... |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jag spelade 11-1. Känns inte lönt att spela kombinationer som ger så lågt odds som 4-1 till 4,47. Inte till de små insaterna jag kör för ivf. Ska det verkligen löna sig att spela så låga odds får man satsa större summor och vara väldigt säker på sina val.
Andra eller tredje plats för 11an, synd :( ingen dålig prestation.. Senast redigerad av Cyran den 2016-09-23 klockan 13:55. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Horkuk va dålig robic Lane var. Satt ju säkert sen med endast v6 och 3 x 7 i sista. Vad skulle 10an ut där för å tvinga ut sopan Daniel för ? Vart väl sist med 10an. Borde bara suttit kvar å kanske fått pengar.
Synd på så rara pengar för 56:- satsat. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jag stör mig på den tränaren de intervjua innan som sa att man kunde glömma 2an i tredje. Att de satt fast i nån jävla kö och skulle inte få tid att värma. Hade tatt me den annars... Vänta också på strykningar som aldrig kom, riktigt dåligt att de i studion inte informerade ifall de skulle hinna i tid eller åtminstone berätta hur läget såg ut.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hahahaha kim Eriksson. Bra kört herregud alltså.
Raka tvillingen satt dock fint. Som sagt synd på minst 10k på v65an Senast redigerad av shjuve9le den 2016-09-23 klockan 14:16. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Då spricker jag gärna på en dansk eller va det var nr 6 Men nu sög ju robic nogger så det sket sig iaf |
||
|
|
|
|
|
|