|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Vad gör Melander egentligen? Han tittar ut ser att en häst kommer i tredje men styr ändå ut? Helvete!
Hade plats på 12 och tvilling... |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jag spelade 11-1. Känns inte lönt att spela kombinationer som ger så lågt odds som 4-1 till 4,47. Inte till de små insaterna jag kör för ivf. Ska det verkligen löna sig att spela så låga odds får man satsa större summor och vara väldigt säker på sina val.
Andra eller tredje plats för 11an, synd :( ingen dålig prestation.. Senast redigerad av Cyran den 2016-09-23 klockan 13:55. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Horkuk va dålig robic Lane var. Satt ju säkert sen med endast v6 och 3 x 7 i sista. Vad skulle 10an ut där för å tvinga ut sopan Daniel för ? Vart väl sist med 10an. Borde bara suttit kvar å kanske fått pengar.
Synd på så rara pengar för 56:- satsat. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jag stör mig på den tränaren de intervjua innan som sa att man kunde glömma 2an i tredje. Att de satt fast i nån jävla kö och skulle inte få tid att värma. Hade tatt me den annars... Vänta också på strykningar som aldrig kom, riktigt dåligt att de i studion inte informerade ifall de skulle hinna i tid eller åtminstone berätta hur läget såg ut.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hahahaha kim Eriksson. Bra kört herregud alltså.
Raka tvillingen satt dock fint. Som sagt synd på minst 10k på v65an Senast redigerad av shjuve9le den 2016-09-23 klockan 14:16. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Då spricker jag gärna på en dansk eller va det var nr 6 Men nu sög ju robic nogger så det sket sig iaf |
||
|
|
|
|
|
|