|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#47 |
|
Lyckat av Roger att byta ut Örjan mot Kenneth.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Att han får hålla på och köra den där Kenneth Haugstad. Går det att köra sämre än vad han gjorde i loppet.
I intervjun säger han. "Det blev som det blev" JÄVLA ID...
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Den här 7an Björn varnade på .
TACK BÄSTA BJÖRN
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Du kanske inte såg loppet ser jag. Hästen är ingen snabbstartare, blev väl 3;e in till slut och på bortre lyckades han komma ut i andra spår. Starkt gjort och luckan fick han först 100-125 från mål och då flög han fram. Onödigt att offra andraplatsen genom att förorsaka att Adrian galopperade. Hade han lugnat sig några meter hade han blivit två ändå. Det var inte Haugstads dag idag tydligen
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Äh! Den fick jag inte råd med, hade fyra streck och satte den som första reserv.
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Mellby Emeralds den moraliska vinnaren. Ludde kör som den albanska biltjuv han är.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Jag har med hästarna som blir tvåor, men det hjälper tyvärr inte.
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
He he ..såg vi samma lopp?..ganska usel och överstreckad (min åsikt)
|
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Höll på att torska platsen mot Luddes som kom igen på upploppet..Rajah stark men ospeedig=rätt körning med den.. Tack och lov att alla inte släpper/låter bli att köra mot en favorit.... |
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
I loppet efter visade både Berg och Kolgjini hur dåligt pinsamma dom är! Skillnaden där mellan dom och Haugstad är att dom inte betecknas som bra kuskar! Senast redigerad av Lobo den 2016-09-25 klockan 15:31. |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ja dom bjöd ju Mattias Djuse på en fin slant om inte annat.
|
|
|
|
|
|
|
|