Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-01, 21:53   #1
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Cool

v64 Årjäng


Börjar ideerna inför söndagens jackpot omgång.


avd1.
1 Queen Will är en allround travare med perfekt läge. Hon ståtar med tre raka inför detta, öppnar snabbt och har goda möjligheter att spåra runt om. Den enda oros momentet är att distansen är ett frågetecken eftersom hästen aldrig startat på kort tidigare. Hästen har dock aldrig galopperat tidigare från framspår i volt heller aldrig startat på Årjäng. Bra chans och given A häst men jag målar ändå på. 3 Heart of love brukar köras snällt och så blir det nog även nu men farten finns och med lucka i tid så kan vinsten komma nu? 3%. 10 Valnes Doris fick ett uselt läge men jag tar ändå med ekipaget då hon är vass på speed och är en hårding med rätt resa. Storskräll? 7 Poco Loco kommer också med enbart på kusken. 5 Global Runaway kan bättre än vad raden visar. Senast vann han enkelt och han kan mycket väl vinna igen. Spåret?


avd2.
10 Obi's Coktail har inlett karriären med tre segrar på nio försök och kom med en stark avslutning som fyra senast, 2 Talapoin övertygade vid lätt spetsvinst senast och kan leda loppet runt om igen.


avd3.
2 Ida Mollyn kan vara ledaren här. Spets ut och slut? Given A. och Utgång! 5 Mjölner Tore höll fullt bra som fyra näst senast. Den dryga distansen hanterar han utan bekymmer. 9 Egge Odin står perfekt inne i loppet. Tokern från spår 1 Zikrorina (namnet) kan smyga med och har minst lika bra fart som vem som helst här. Får en fin resa. Löphuvud?


avd4.
10 Global Skipper är en ganska tuff häst, han visade 1.11-tempo sista 700 meterna som tvåa senast och har varit ute mot ganska tuffa hästar på slutet. Hästen lägger mycket mark under sig och vinner lopp när som helst. 19% Jag spikar!


avd5.
1 Amazing S.H. har tagit sex segrar på 16 starter och håller fin form för dagen. Hon vann i överlägsen stil senast. 4 Roly Poly gick bra som fyra efter galopp senast, är hon lika bra denna gång så kan hon vinna. 7 Jasmine Coger var riktigt fin vid två raka segrar i sommras har nu ett lopp i kroppen och kan mycket väl utmana de bästa med rätt resa. Pass upp! 2 Chantilly vann lekande lätt från dödens senast gör han om den prestationen kan han räcka långt igen. Seger?


avd6.
1 Dancelli är en spurtstark travare med intressant utgångsläge, han har visat fin form en längre tid. Får en fin resa oavsett taktik. 12 Macho Look är en häst jag gillar men tyvärr vinner han inte så ofta numera. Han har bra form och kan vinna om det inte strular under vägen. 13 Jetta Palema är en klassig dam som dock inte vunnit lopp ännu i år. Detta ser dock ut som en ganska vettig uppgift åt henne. Tidig! 6 Mr Sethos är snabb ut och säljer sig dyrt om han får bestämma en bit. 7 Jocke B lovade mycket som unghäst men därefter har det grusat en del. Farten finns men viljan? Outsider. 9 Tinta Barocka brukar ha hopplösa lägen men gör det ändå bra. Hamnar nu? en av flera kantbollar som kan vinna. 11 Kickstart My Heart är en hårding som visat att han trivs bra med offensiva upplägg.


Kör med ett tuffare reducering, kan gå, har gått tidgare.

https://pinracer.se/systems/fozemuce...5w-3xf9/shared
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yoozoo (+5)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 07:18   #2
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

6.Cessna S.S. har aldrig sett svantesson vila på hanen gas framåt direkt.

Fruktansvärt startsnabb så Cessna S.S sitter i spets men vad händer sedan?
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 07:49   #3
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Börjar ideerna inför söndagens jackpot omgång.


avd1.
1 Queen Will är en allround travare med perfekt läge. Hon ståtar med tre raka inför detta, öppnar snabbt och har goda möjligheter att spåra runt om. Den enda oros momentet är att distansen är ett frågetecken eftersom hästen aldrig startat på kort tidigare. Hästen har dock aldrig galopperat tidigare från framspår i volt heller aldrig startat på Årjäng. Bra chans och given A häst men jag målar ändå på. 3 Heart of love brukar köras snällt och så blir det nog även nu men farten finns och med lucka i tid så kan vinsten komma nu? 3%. 10 Valnes Doris fick ett uselt läge men jag tar ändå med ekipaget då hon är vass på speed och är en hårding med rätt resa. Storskräll? 7 Poco Loco kommer också med enbart på kusken. 5 Global Runaway kan bättre än vad raden visar. Senast vann han enkelt och han kan mycket väl vinna igen. Spåret?


avd2.
10 Obi's Coktail har inlett karriären med tre segrar på nio försök och kom med en stark avslutning som fyra senast, 2 Talapoin övertygade vid lätt spetsvinst senast och kan leda loppet runt om igen.


avd3.
2 Ida Mollyn kan vara ledaren här. Spets ut och slut? Given A. och Utgång! 5 Mjölner Tore höll fullt bra som fyra näst senast. Den dryga distansen hanterar han utan bekymmer. 9 Egge Odin står perfekt inne i loppet. Tokern från spår 1 Zikrorina (namnet) kan smyga med och har minst lika bra fart som vem som helst här. Får en fin resa. Löphuvud?


avd4.
10 Global Skipper är en ganska tuff häst, han visade 1.11-tempo sista 700 meterna som tvåa senast och har varit ute mot ganska tuffa hästar på slutet. Hästen lägger mycket mark under sig och vinner lopp när som helst. 19% Jag spikar!


avd5.
1 Amazing S.H. har tagit sex segrar på 16 starter och håller fin form för dagen. Hon vann i överlägsen stil senast. 4 Roly Poly gick bra som fyra efter galopp senast, är hon lika bra denna gång så kan hon vinna. 7 Jasmine Coger var riktigt fin vid två raka segrar i sommras har nu ett lopp i kroppen och kan mycket väl utmana de bästa med rätt resa. Pass upp! 2 Chantilly vann lekande lätt från dödens senast gör han om den prestationen kan han räcka långt igen. Seger?


avd6.
1 Dancelli är en spurtstark travare med intressant utgångsläge, han har visat fin form en längre tid. Får en fin resa oavsett taktik. 12 Macho Look är en häst jag gillar men tyvärr vinner han inte så ofta numera. Han har bra form och kan vinna om det inte strular under vägen. 13 Jetta Palema är en klassig dam som dock inte vunnit lopp ännu i år. Detta ser dock ut som en ganska vettig uppgift åt henne. Tidig! 6 Mr Sethos är snabb ut och säljer sig dyrt om han får bestämma en bit. 7 Jocke B lovade mycket som unghäst men därefter har det grusat en del. Farten finns men viljan? Outsider. 9 Tinta Barocka brukar ha hopplösa lägen men gör det ändå bra. Hamnar nu? en av flera kantbollar som kan vinna. 11 Kickstart My Heart är en hårding som visat att han trivs bra med offensiva upplägg.


Kör med ett tuffare reducering, kan gå, har gått tidgare.

https://pinracer.se/systems/fozemuce...5w-3xf9/shared
Hoppar ni över Björns häst i kallbloden?
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 08:35   #4
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Hoppar ni över Björns häst i kallbloden?
Japp. Hästen är bra men får det tufft på tillläggs fållan trots björn, Hästen har fart men inte tillräckligt (tror jag) för att avgöra utvändigt om min troliga spetsvinnare Ida Mollyn. Blir för stor favorit och jag försöker välta med andra mer intressanta bud.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 08:40   #5
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Japp. Hästen är bra men får det tufft på tillläggs fållan trots björn, Hästen har fart men inte tillräckligt (tror jag) för att avgöra utvändigt om min troliga spetsvinnare Ida Mollyn. Blir för stor favorit och jag försöker välta med andra mer intressanta bud.
Man skall välta stora favoriter men den här är riktigt bra i ljusa stunder.

Försöker välta Björns häst i första där Cessna S.S blir svår i spets.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 08:56   #6
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Man skall välta stora favoriter men den här är riktigt bra i ljusa stunder.

Försöker välta Björns häst i första där Cessna S.S blir svår i spets.
Jokern i avd3 tror jag inte pallar distansen, gynnar iallfall inte honom.

Senast redigerad av Klanke den 2016-10-02 klockan 08:59.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 10:05   #7
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Jokern i avd3 tror jag inte pallar distansen, gynnar iallfall inte honom.
De norska är alltid bättre i min svarta bok😆
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 11:24   #8
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
De norska är alltid bättre i min svarta bok😆
Instämmer och låser på 5 & 7 och min lösning denna Söndag får följande utseende:

V64-1: 1 Queen Will
V64-2: 1, 3, 8, 9, 10
V64-3: 5, 7
V64-4: 7, 8, 10, 12, 15
V64-5: 1 Amazing S.H.
V64-6: 1, 6, 8, 12, 13, 14
300 rader endast V6

Spikarna inte mycket att orda om då jag tråkigt nog inte hittar några bättre bud än de 2 klara favoriterna i omgången.

I den andra avdelningen ser jag att du tror en del på 2 Talapoin Klanke som också är en av två hästar Travnet låser på, själv är jag oftast väldigt skeptisk till ston mot hingstar och mitt femte-streck gick till storskrällen 9 Dats Soberano.

I fjärde tycker jag att 12 Aifur blivit lite borttappad på strecken och den åker med tillsammans med de 4 mest betrodda.

1 Dancelli var också med i spiktankarna men trots att hästen för en gångs skull står vettigt till så är avsaknaden av ettor i resultatraden på en favorit något som räcker för att motivera gardering. Bästa draget 12 Macho Look som har kapacitet för att vinna detta men formen är ju ett frågetecken...

Lycka till med liret!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 12:22   #9
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Japp. Hästen är bra men får det tufft på tillläggs fållan trots björn, Hästen har fart men inte tillräckligt (tror jag) för att avgöra utvändigt om min troliga spetsvinnare Ida Mollyn. Blir för stor favorit och jag försöker välta med andra mer intressanta bud.
Norskt tips....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 12:38   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

I en intervju i travronden säger tränaren att Ida Mollyn inte ska köras i ledningen...skulle inte förvåna om favoriten sitter i spets efter ett par hundra meter och det blir ett blufflopp
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 13:01   #11
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Tänk också på att 3 Heart of love i avd1 vann enkelt över bl.a Target Kronos senast hon startade över kort distans och en sådan häst ser jag inte här: Calle kör igen och klart intressant till låg procent.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 13:06   #12
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Norskt tips....
Vad tippar de i Norge? att Björn vinner? Kanske en dum fråga men han borde vara favorit även där, enligt spelvärde så var tränaren in nöjd efter senaste loppet vet inte vad det berodde på men där är många frågetecken vilket gör att jag måste försöka fälla. Kan bli dumstruten på men den som lever på se
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 13:11   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Odins Eld 30/6 på unibet, kanske kan vara något om det stämmer att det är tränarens nya Solör Stegg...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 13:24   #14
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3186
Standard

V64-1
1 Queen Will
11 Tracy Kronos
2 Across My Heart
3 Heart Of Love
10 Valnes Doris
5 Global Runaway
9 Miss Åslanda
12 On Good Terms
6 Cessna S.S.
4 Poker Face D.E.
8 Dollydoo Laday
7 Poco Loco Eagle

V64-2
11 Caddie Jo
8 Flashing Boko
1 Västerbo Loire
10 Obi’s Coktail
5 Omay Southwind
3 Man O’war
6 Swiss Point
2 Talapoin
7 Bear Angus
13 Cotton Club
9 Dats Soberano
12 Famous Marke
14 Improve Southwind
4 Moonfighter
15 Photo Flyer

V64-3
7 Joker C.K.
2 Ida Mollyn
8 Bilbo B.S.
5 Mjölner Tore
1 Zirkonia
4 Prins Philip
6 Oddvar
10 Odins Eld
3 Köla Olympia
9 Egge Odin
11 Nordli Spik

V64-4
13 Calypso Am
10 Global Skipper
9 Gongfu
8 Gukko Raw
15 Aron Palema
3 Millmessi
6 Marvelous Fam
12 Aifur
7 Aragorn Wibb
4 C.C.Nobleaugustinu
5 Kefas
1 Mias Komet
14 Carlos Milo
2 Arwen Jaam
11 Alfredo di Stefano

V64-5
1 Amazing S.H.
8 Smekeruds Javelin
2 Chantilly
11 Qourtney Cox
10 Höwings Tiffany
7 Jasmine Coger
9 Zitazarita M.J.
12 Bra Mizzlycka
3 Sweetstile
4 Roly Poly
5 California Estelle
6 Askö Rite On

V64-6
13 Jetta Palema
12 Macho Look
1 Dancelli
14 He’s A Diffacolt
11 Kickstart My Heart
6 Mr Sethos
9 Tinta Barocca
3 Kabal
8 Torps Chivas
10 Liza With A Z.
4 Lucky Hall
2 Quantum Starling
7 Jocke B.
5 Turbo Express

V64-systemet
1 x 1 x 6 x 9 x 3 x 4
Rader 648 stycken, Kostnad 648 kronor

Travronden
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn

Senast redigerad av asgaya3141 den 2016-10-02 klockan 13:25. Anledning: Ronden
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 13:35   #15
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2494
Standard

Global Skipper vinner nog... Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td