|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Här är ett bra exempel på varför man inte ska kajka på själv ute i spåren.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vilken topphäst Lobster's Sam är! Trots att hon körde uruselt så vinner den från dödens. Därmed är U-hästarna inne.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Om hon hade satt upp en "duglig" kusk, hade inte ens behövts en toppkusk, så hade hon haft en topphäst som vunnit detta helt oförbrukad. Nu fick hon köra den i botten och sånt sliter i längden.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Och du menar att du lirat mer än alla som lirar för dessa summorna då? Tro mig det liras höga simmar var on s o lör oavsett om det ser lätt ut. Jag lir av iaf alltid för de stora pengarna o mina system ligger runt 1000 alltid, kvittar om de ser lätt ut. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jansson torskar med en stor favorit, det slår aldrig fel ta mig fan. Han lyckas till och med torska mot ett sto med en överlägsen häst.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
DD
Inlämnat: 2016-10-05, 21:24 Solvalla, Åby Onsdag 2016-10-05 Start: 21:40 Kostnad: 2 000,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Netherlee's Dream 2: 6 Tunika 1 x 2 000,00 kr = 2 000,00 kr. Totalt: 2 000,00 kr. Rättningskod: 2 rätt tack !!
|
|
|
|
#37 |
|
Jag "lyckas" torska på mina två spikar, men sätter resten. Lirar en rak DD: 3-10.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
För att du inte har råd att lägga 5000kr, fattar du inte? Att du tycker det är ett idiot system står för dig men han trodde på det. Men menar att du inte har råd att lägga det på ett system som du hade trott på vilket gör dig sur o avundsjuk o måste då så fort han missa kommentera det
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Har du cash så är 4800 inga pengar samt sitter v86 så är det oftast mer än 4800kr på 8 rätt. Med tanke på din kommentar så har du inte den summan
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jansson hade garanterat bränt med Wild Honey.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Och som vanligt så ska fjanten Goop till köra sig till spets med sin häst utan att ha täckning för det.
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
8 rätt.. http://tinypic.com/r/2jewfoz/9 |
||